AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #1 Skrevet 16. oktober 2013 Hårene er jo lengre borte på leggene med hårfjerningskrem, funker det slik i underlivet også eller er det noe man absolutt ikke burde gjøre? Ved barbering stikker det jo ille dagen etter.. Brukte å vokse før, men den tiden du må vente på at hårene skal gro ut så du kan vokse igjen - neitakk, aldri igjen. Anonymous poster hash: 0858e...a03
irislily Skrevet 17. oktober 2013 #2 Skrevet 17. oktober 2013 Jeg brukte hårfjerningskrem på bikinilinjen før, men ikke selve underlivet nei, er litt redd det er for sterke midler Men mins at jeg prøvde en gang.. resultatet ble ikke akkurat strålende.
Adalin Skrevet 17. oktober 2013 #3 Skrevet 17. oktober 2013 Det er noe man absolutt ikke burde gjøre! Jeg bruker bare intimvask når jeg barberer underlivet, syns det funker bra.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #5 Skrevet 18. oktober 2013 Bikinilinjen pleier noen å bruke hårfjerningskrem i stedet for andre metoder. Men vær forsiktig, det er sterke kjemikaler i hårfjerningskrem. Test ut på et lite område først for å få en ide om du tåler det. Jeg hadde aldri i verden funnet på å smøre inn mer inn bikinilinjen med en slik krem, for du verden tenk hvis du får en reaksjon..... au! Anonymous poster hash: ba584...eb4
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #6 Skrevet 18. oktober 2013 Hvis du får sånn krem på de indre kjønnsleppene, og enda verre, urinrørsåpningen, kommer det trolig til å svi så mye at du aldri gjør det igjen. Du skal ikke bruke slik krem der nede.Anonymous poster hash: 7ac1f...46c
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #7 Skrevet 18. oktober 2013 Det går helt fint å bruke slik krem i underlivet. Det pleier jeg å gjøre før sydenferie. Svir litt mens den er på, og kan være greit å smøre seg litt etterpå, men ingen krise! Og jeg har sensitiv hud! Anonymous poster hash: e4f91...559
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #8 Skrevet 18. oktober 2013 Har gått fint de gangene jeg har brukt det. Hva er det dere bruker, da? Vil gjerne ha tips til noe annet, siden det ifølge dere ikke er bra med hårfjerningskrem. Ikke noe voksing, helst. Anonymous poster hash: afffd...762
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #9 Skrevet 18. oktober 2013 Jeg bruker hårfjerningskrem på hele underlivet, har ikke merket at det svir eller noe, tror det kommer an på personen. Test det, om det svir ikke gjør det igjen. Anonymous poster hash: bdcca...76b
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #10 Skrevet 18. oktober 2013 Takker for mange forskjellige svar! Kanskje det finnes flere typer, noen svir mer enn andre..? Men ble litt skremt her, redd for reaksjon. Tror jeg holder meg til høvelen likevel.. Anonymous poster hash: 0858e...a03
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #11 Skrevet 18. oktober 2013 Jeg ville ikke gjort det. Har prøvd hårfjerningskrem på leggene og det kjentes ut som om jeg hadde helt syre på huden min, måtte fjerne det med en gang. Kan tenke meg den gifta kan ødelegge underlivet så ville ikke tatt sjangsen Anonymous poster hash: a52f9...090
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #12 Skrevet 18. oktober 2013 Jeg ville ikke gjort det. Har prøvd hårfjerningskrem på leggene og det kjentes ut som om jeg hadde helt syre på huden min, måtte fjerne det med en gang. Kan tenke meg den gifta kan ødelegge underlivet så ville ikke tatt sjangsen Anonymous poster hash: a52f9...090 Nå er det jo slik at ikke alle tåler det da. Så fordi om du reagerte på det, så betyr det ikke at ts kommer til å gjøre det. Jeg har brukt det både på leggene og i underlivet, og begge deler har gått helt fint. Men så er det sjeldent jeg reagerer på ting da. Anonymous poster hash: 29152...241 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #13 Skrevet 18. oktober 2013 Nå er det jo slik at ikke alle tåler det da. Så fordi om du reagerte på det, så betyr det ikke at ts kommer til å gjøre det. Jeg har brukt det både på leggene og i underlivet, og begge deler har gått helt fint. Men så er det sjeldent jeg reagerer på ting da. Anonymous poster hash: 29152...241 Er ganske sikker på at man ikke skal bruke det i underlivet. Men det finnes en egen hårfjerningskrem som er ment for bruk på intime steder. Kanskje på kondomeriet.no Selvom du ikke har merket noe ubehag ennå så betyr ikke det at det er bra å bruke det derAnonymous poster hash: a52f9...090
fresia Skrevet 18. oktober 2013 #14 Skrevet 18. oktober 2013 jeg veksler litt mellom å barbere og bruke hårfjerningskrem. veldig greit å bruke krem om man f.eks. skal på ferie og vil slippe å ta med seg hårfjerningsting dit om du ikke reagerer på leggene dine reagerer du nok ikke i underlivet heller... men du kan jo sikkert teste et lite område først!
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #15 Skrevet 19. oktober 2013 Er ganske sikker på at man ikke skal bruke det i underlivet. Men det finnes en egen hårfjerningskrem som er ment for bruk på intime steder. Kanskje på kondomeriet.no Selvom du ikke har merket noe ubehag ennå så betyr ikke det at det er bra å bruke det derAnonymous poster hash: a52f9...090 Selvfølgelig er det nok ikke bra. Men det funker nok en gang i blant:) Jeg er ikke ødlagt nedi der enda Anonymous poster hash: 29152...241
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå