AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #1 Skrevet 16. oktober 2013 Hvordan fungerer asyl? Når ikke en gang politi kan gjøre noe med noen i asyl, så kan vel ingen komme å ta bidrag fra han heller? Alle kan i praksis få asyl hvis de hevder å frykte for sin sikkerhet? Anonymous poster hash: d8387...2a5 2
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2013 #2 Skrevet 16. oktober 2013 Hvordan ble de her fyrene lurt til å bli far da? 4
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #4 Skrevet 16. oktober 2013 Nei, det kan de ikke. Hva mener du med det? hvorfor kan jeg ikke. Hvem kontakter man for å finne ut asylordningene?Anonymous poster hash: d8387...2a5
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #5 Skrevet 17. oktober 2013 Hvordan fungerer asyl? Når ikke en gang politi kan gjøre noe med noen i asyl, så kan vel ingen komme å ta bidrag fra han heller? Alle kan i praksis få asyl hvis de hevder å frykte for sin sikkerhet?Anonymous poster hash: d8387...2a5 Det stemmer da ikke. Folk som søker asyl og ikke får det blir da hentet av politiet hele tida. Anonymous poster hash: 5842d...d03
Gjest Malanthor Skrevet 17. oktober 2013 #6 Skrevet 17. oktober 2013 Hvordan fungerer asyl? Når ikke en gang politi kan gjøre noe med noen i asyl, så kan vel ingen komme å ta bidrag fra han heller? Alle kan i praksis få asyl hvis de hevder å frykte for sin sikkerhet?Anonymous poster hash: d8387...2a5 Er visse kriterier knyttet til det og få asyl. "For å få asyl må man oppfylle vilkårene for å bli anerkjent som flyktning. Som hovedregel må personen ha en velbegrunnet frykt for å bli forfulgt på grunn av ens rase, religion, nasjonalitet, medlemskap i en spesiell sosial gruppe eller på grunn av ens politiske oppfatning. Personer som av andre grunner står i fare for å bli utsatt for dødsstraff eller tortur om de reiser tilbake til hjemlandet kan også anerkjennes som flyktninger.... bla bla bla" Du kan bare glemme og snike deg unna forpliktelsene dine din slask! 6
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #7 Skrevet 17. oktober 2013 Hvordan fungerer asyl? Når ikke en gang politi kan gjøre noe med noen i asyl, så kan vel ingen komme å ta bidrag fra han heller? Alle kan i praksis få asyl hvis de hevder å frykte for sin sikkerhet?Anonymous poster hash: d8387...2a5 Jeg har bare hørt om en nordmann som søker asyl "fordi han ikke får rettighetene sine", og det er han gærne nordmannen/bloggeren i Liverpool. Fedre som vil søke asyl for å slippe å ta ansvar for egne barn kommer nok i samme kategori. Vil man ikke ha barn, puler man ikke med kvinner. Har man pult, har man akseptert at det kan føre til barn. Anonymous poster hash: 1e8f4...792 2
Lagbugdc Skrevet 18. oktober 2013 #8 Skrevet 18. oktober 2013 Hvordan ble de her fyrene lurt til å bli far da? Som mor mi fortalt så er det noe kvinnfolk som lever av fars bidrag. Det er de som nærmest kan sammenlignes med troll fra bøgda. Jeg har vært borti slik skrulling engang, hun ville ikke at jeg skulle bruke kondom.. Så jeg bare takket for meg og dro. Folk som tror menn er de værste, dere tar grundig feil.
Mushroom Skrevet 18. oktober 2013 #9 Skrevet 18. oktober 2013 Er jo ikke sånn at disse mennene har blitt tvunget til samleie, er bare patetisk å si fra seg ansvaret pga man har blitt "lurt".
Lagbugdc Skrevet 18. oktober 2013 #10 Skrevet 18. oktober 2013 Er jo ikke sånn at disse mennene har blitt tvunget til samleie, er bare patetisk å si fra seg ansvaret pga man har blitt "lurt". Hvordan kan en mann bli tvunget? Hvis det alkohol i bildet så blir det noe annet.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #11 Skrevet 18. oktober 2013 Men om en kvinne blir gravid, og ikke vil ha barnet kan hun bare ta abort uansett hva mannen vil. Men om en mann ikke vil bli far kan han ikke slippe unna på samme måten. Han blir tvunget til å betale barnebidrag i 18 år. Det er urettferdig. I USA kan menn som ikke vil bli far si fra seg farskapet ved dom, det er mer rettferdig og likeverdig med hva kvinner kan gjøre, synes jeg. Men, men. Bare noe jeg tenkte på. Anonymous poster hash: e12fc...9d5
Lagbugdc Skrevet 18. oktober 2013 #12 Skrevet 18. oktober 2013 Men om en kvinne blir gravid, og ikke vil ha barnet kan hun bare ta abort uansett hva mannen vil. Men om en mann ikke vil bli far kan han ikke slippe unna på samme måten. Han blir tvunget til å betale barnebidrag i 18 år. Det er urettferdig. I USA kan menn som ikke vil bli far si fra seg farskapet ved dom, det er mer rettferdig og likeverdig med hva kvinner kan gjøre, synes jeg. Men, men. Bare noe jeg tenkte på.Anonymous poster hash: e12fc...9d5 Fortell meg hvilken kvinnfolk vil ta abort? Hvem vil gå glipp av flere tusen kroner og fars bidrag i 18år. Har jeg vært kvinnfolk så har jeg ligget med alle og fått 4 unger, da har jeg overlevd på fars bidrag. Velkommen til Norge.
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2013 #13 Skrevet 18. oktober 2013 Som mor mi fortalt så er det noe kvinnfolk som lever av fars bidrag. Det er de som nærmest kan sammenlignes med troll fra bøgda. Jeg har vært borti slik skrulling engang, hun ville ikke at jeg skulle bruke kondom.. Så jeg bare takket for meg og dro. Folk som tror menn er de værste, dere tar grundig feil. Vel, mor di er ikke helt vel bevart.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #14 Skrevet 18. oktober 2013 Pass dere for spermtyvene! :O Anonymous poster hash: 169a9...d46
Lagbugdc Skrevet 18. oktober 2013 #15 Skrevet 18. oktober 2013 Vel, mor di er ikke helt vel bevart. Nei, jeg vet. Bruker å slå henne når hun snakker imot meg
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #16 Skrevet 18. oktober 2013 Som mor mi fortalt så er det noe kvinnfolk som lever av fars bidrag. Det er de som nærmest kan sammenlignes med troll fra bøgda. Jeg har vært borti slik skrulling engang, hun ville ikke at jeg skulle bruke kondom.. Så jeg bare takket for meg og dro. Folk som tror menn er de værste, dere tar grundig feil. Du kan ikke leve på noen tusen i måneden kjære deg. Og pengene går til barnet og klær og tak over hodet. Du må ikke tro det er gratis å være forelder. Anonymous poster hash: 3a60d...519 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #17 Skrevet 18. oktober 2013 Fortell meg hvilken kvinnfolk vil ta abort? Hvem vil gå glipp av flere tusen kroner og fars bidrag i 18år. Har jeg vært kvinnfolk så har jeg ligget med alle og fått 4 unger, da har jeg overlevd på fars bidrag. Velkommen til Norge. En far som betaler 60% f.eks og tjener gjennomsnittlig i Norge, vil betale rundt 8000 for fire barn fra de er 12 år ca. En del mindre før de er 12 år. Si meg hvordan man skal leve på 8000 i måneden med 4 barn. En leilighet her jeg bor koster kanskje rundt 12000 i måneden om den skal ha ett eller to flere soverom. Og det er bare husleia. Faren min betalte 3000 kroner i måneden for meg fra jeg var 15 til jeg var 18 tror jeg, og det er ikke akkurat så mye å leve på, og han tjener en del mer enn gjennomsnittet. Anonymous poster hash: 3a60d...519
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2013 #18 Skrevet 18. oktober 2013 Nei, jeg vet. Bruker å slå henne når hun snakker imot meg Du er ikke helt god du heller.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #19 Skrevet 18. oktober 2013 Nei, jeg vet. Bruker å slå henne når hun snakker imot meg Da er det du som ikke er vel bevart.... Anonymous poster hash: 06faa...651
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #20 Skrevet 18. oktober 2013 Det er selvsagt svært dårlig gjort av partneren å lyve om prevensjonsbruk, men man blir ikke akkurat forfulgt/flyktning av det. Anonymous poster hash: 73890...336
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå