Gå til innhold

Brainstorming - bryllupsmorgenpakke til brudgommen

Anbefalte innlegg

Gjest MrsL
Skrevet

Tenker på å lage en slags "survivalkit" til min sambo som han skal ha på morgenen den dagen vi gifter oss.

Kom med forslag til innhold nå :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Survivalkit...?

Hva er det egentlig du mener...?

Gjest Embla s
Skrevet
Survivalkit...?

Hva er det egentlig du mener...?

:klø: Tror du han trenger det?

Skrevet

mener du å lage en pakke med

hei-jeg-tenker-på-deg-og-her-har-du-en-overraskelse-mens-jeg-er-hos-frisøren?

blir ikke noe sånt her :-)

M

Gjest MrsL
Skrevet

Jepp det er noe sånt jeg mener :-)

Min def. av survivalkit i denne sammenhengen = "Her Snuppen min, har du noe fra meg slik at du kan tenke på meg til vi møtes igjen og snart er mann og kone" :oops: :-)

Gjest lmari
Skrevet

Nål og tråd?

En pakke tyggis?

Kam?

En klokke? (så han kommer tidsnok... ;) )

Jeg går ut fra at du mener det litt sånn morsomt med "survival kit" - en hilsen fra deg til han på morgenkvisten, ikke sant? Sånn at han kommer seg trygt gjennom timene fram til dere er gift?

Gjest MrsL
Skrevet

Ja det er det jeg mener: Noe morsomt og litt romantisk :-)

Gjest lmari
Skrevet

På H&M har de mørke herresokker med noen røde hjerter oppe på ankelen - kunne det vært litt morsomt?

Gjest Embla s
Skrevet
Jepp det er noe sånt jeg mener :-)

Min def. av survivalkit i denne sammenhengen = "Her Snuppen min, har du noe fra meg slik at du kan tenke på meg til vi møtes igjen og snart er mann og kone" :oops: :-)

Åja, han skal overleve ventetiden, tenkte mer overleve brylluppet jeg :ler: (men det er nok liten sjangse for at han trenger påminnelse om deg akkurat den morgenen :wink: )

Hva med en blomst og et kort der det står at du gleder deg til å gifte deg med ham, eller noe i den duren?

Gjest lmari
Skrevet

Og på Mique og flere andre steder har de sånne røde og myke stress-hjerter som man kan klemme på hvis man er stressa eller nervøs...

Hvis du bare vil at det skal være romantisk og ikke praktisk og nyttig, kan du jo klippe ut massevis av røde hjerter av papir, og på hvert av hjertene kan du skrive en god grunn til at du vil gifte deg med han.

Skrevet
Og på Mique og flere andre steder har de sånne røde og myke stress-hjerter som man kan klemme på hvis man er stressa eller nervøs...

Eller kanskje en "stresspupp", som han ene beileren til Bente i Bill.mrk Bryllup kjøpte (til hennes store fortvilelse)? :hoho:

Skrevet

Jeg fikk også lyst til å lage overraskelseskosepakke til kjæresten min - kom med flere gode ideer!

Gjest Tabby
Skrevet
Hvis du bare vil at det skal være romantisk og ikke praktisk og nyttig, kan du jo klippe ut massevis av røde hjerter av papir, og på hvert av hjertene kan du skrive en god grunn til at du vil gifte deg med han.

Så kult! Det fikk jeg lyst til nå, men har ikke rød papp eller papir i nærheten...

Ellers kan du jo legge opi noe som dere har et spesielt minne fra, enten noe morsomt eller hva som helst egentlig, noe som kan minne ham om noe spesielt dere har opplevd sammen. Det kan jo være alt mulig.

Jeg har også lyst til å lage en sånn pakke til min kjære. Lurer på å sende den opp til svigers tidligere siden han skal sove der, så kan hun gi ham den på morgenen på bryllupsdagen. Lurer på å ha oppi en lommelerke med noe "styrkende" bl a og ny boxer om han ikke allerede har kjøpt seg en. Han tenker nok kanskje ikke mest på undertøyet tror jeg, pleier bare å tenke på det om han har hvit bukse på seg :ler:

Sokker vil kanskje også være oppi her, må se an hva han husker å handle først. Ellers tar jeg også gjerne imot flere forslag.

Skrevet
Trusen din? :hoho:

Signerer på den jeg :hoho:

Blir litt omvendt dette da, men da vi giftet oss ifjor,

(det var en enkel sermoni, og vi og forloverene reiste til Oslo og spiste, tidlig i seng, jeg var jo høy gravid :)) så hadde jeg leid en fin blå kjole og var hos frisøren, det var jo en kjempe dag så vi pyntet oss selv om vi skulle ta det helt store neste år.

SAKEN.... mens jeg satt hos frisøren kom plutselig et blomsterbud inn døra, med et dusin røde roser til meg fra MANNEN :P

SYNTES DET VAR VELDIG ROMANTISK... :) (unnskyld meg hvis dette be litt rart, jobbet 4 netter nå, SÅ NÅ skal jeg hjem å sove )

Skrevet

*Arwen*

DU har vel gode forslag her?? :tunge1:

Syntes å huske at du skulle gjøre noe slikt til mannen din :-) ?

Skrevet

En sånn liten eske skal jeg også lage. Har ikke funnet ut så mye som skal være i den enda, men et par ting har jeg vel funnet ut:

- Et brev der jeg skriver hvor mye jeg gleder meg til å se ham i kirken og hvor mye jeg gleder meg til å bli kjærringa hans.

- En miniflaske fra polet med noe han liker. For å roe nervene...

- En liten morobok om hvor hardt det er å være ektemann...hvis jeg finner. Må ha noe med litt humor også..ikke bare kliss. :ler2:

- Teksten til sangen som førte oss sammen.

Men så finner jeg ikke på mer...

Skrevet

Tenkte jeg skulle putte oppi et av yndlingstegneseriebladene hans....

Skrevet

Et annet tips; En vekkerklokke som ringer inne i esken? Ikke si noe om gaven på forhånd, men la han finne den selv (kan jo hinte til forloveren tilfelle han ikke finner ut av den).

Min mann og forlover skal sove hos oss.

Min forlover og jeg hos mamma.

Gjest gjest1
Skrevet

Ein sånn "survival-kit" var ein god idè! Det skal jammen eg lage også, trur eg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...