Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere jenter om menn som tørr å vise følelser? Er det umandig og lite attraktivt? Selv så kan jeg lett begynne å gråte hvis jeg ser noe rørende på tv eller en trist film. Kan faktisk også begynne å gråte hvis jeg hører på sanger som jeg forbinder med tidligere hendelser som har vært triste/fine?

Hva mener dere?

Anonymous poster hash: 5af18...1cd

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man er sterk om man viser at man er svak, og jeg synes det er fint at menn viser følelser, men han trenger ikke å grine av hver minste lille ting da.

Anonymous poster hash: 14109...859
  • Liker 7
Skrevet

Har menn følelser andre steder enn i penisen da..?

Anonymous poster hash: 26d10...f55
  • Liker 1
Skrevet

Åh, elsker det! Innenfor rimelighetens grenser såklart, må ikke bli for mye av det gode heller:P Men menn som tør å være følsomme er absolutt attraktive i mine øyne! Bedre enn de som aldri slipper deg helt innpå seg.

• Liker 1
Skrevet

Selfølgelig ikke noe som er dagligdags, men en gang i blant skjer det.

Ts

Anonymous poster hash: 5af18...1cd

• Liker 1
Skrevet

Det er veldig mye mer attraktivt i mine øyne at du kan vise og dele følelser, enn det motsatte. Sånne menn har jeg nemlig prøvd et par ganger og jeg blir ulykkelig av det. Spennende i ca fem minutter og så bli det helt umulig for meg å utvikle følelser selv, når han er så vanskelig å lese. Så vær akkurat som du er, du.

• Liker 3
Skrevet

Jeg liker det ikke og får faktisk en smule avsmak.

Anonymous poster hash: 4c0e8...700

Skrevet

Jeg elsker det.

Anonymous poster hash: 3d6d8...f14
  • Liker 2
Skrevet

Liker menn som kan vise følelser når det virkelig gjelder. Og at han kan uttrykke seg og føle at han kan snakke med meg om alt mulig. At jeg ikke holdes utenfor.

Men om han griner for hver eneste krangel eller for alt som går på tv eller ja... for mye rett og slett, da kan det bli for mye.

Anonymous poster hash: 7404e...4e8
Skrevet

Kan gråte når ting treffer meg emosjonelt, den her f.eks.

http://www.youtube.com/watch?v=WibmcsEGLKo

Og kunne egentlig ikke brydd meg mindre om enkelte kvinner synes jeg er svak pga. det, glad jeg er kvitt dem.

Men kan forstå jenter som ikke liker gutter som gråter av frustrasjon, krangel osv.

Anonymous poster hash: 01580...1d3
  • Liker 1
Skrevet

Jeg liker verken menn eller kvinner som griner for alt. Det skyr jeg, men det spiller overhode ingen rolle hvilket kjønn det er snakk om.

Når det er sagt så liker jeg menn som viser følelser ja, jeg har overhode ingen interesse av å være sammen med en mekanisk robot, men et menneske, og menn som kvinner har følelser og jeg ser på det å grine som så pass naturlig som å sammenligne det med latter, begge reaksjonene er helt naturlige og veldig attraktivt, om det faller seg naturlig vel å merke.

• Liker 1
Skrevet

Vel..egentlig ikke.

Selvsagt hvis det er din natur bør du følge den. Da passer du med en kvinne som liker sensitive og emosjonelle menn.

Personlig passer jeg ikke med en slik mann. Jeg vil beskrive meg selv som en sensitiv person men det er i totalen sjelden jeg gråter - hvis det er av en film må det være helt spesielt, en sjelden gang, etter noen glass vin.

Anonymous poster hash: f5f7c...28d
Skrevet

Ja. Menn som kan vise sine sårbare sider fremstår som ærligere enn de som later som de er (eller enda verre, faktisk er) følelseskalde/"harde", synes jeg.

Det er noe veldig sympatisk og tillitsvekkende med en mann som gir slipp på den derre konstruerte, teite machogreia, og tillater seg selv å være menneskelig. Det viser at han er komfortabel med seg selv og sin identitet, og at han kan slappe av og være seg selv rundt meg.

Det er ikke noe "krav" av en mann må grine i hytt og pine,selvsagt, folk har forskjellig personlighet, men om han av natur er av den følsome typen som lett blir rørt og lei seg osv, slik jeg selv er (og slik min kjæreste er), så håper jeg for all del at han ikke føler han må skjule dette.

Anonymous poster hash: 52d06...f79
  • Liker 2
Skrevet

Er det bare jeg som syns menn som er ganske tøffe og barske av seg som plutselig en dag kommer til deg og gråter av fortvilelse eller noe som har skjedd, er litt tiltrekkende? Er jeg rar nå?

Jeg har vært innom veldig følsomme menn som jeg har sett gråte et par ganger og jeg har selvfølgelig ikke noe imot det. Akkurat som når venninnene mine er lei seg, så trøster jeg.

Men opplevde èn gang der jeg snakket med en mann en kveld. Vi hadde begge drukket et par øl, men ikke noe mer. Jeg hadde kjent han en stund, men det var den kvelden vi virkelig kom i snakk og ble kjent med hverandre. Han innrømte etter hvert at han hadde det litt tungt om dagen, men at han hele tiden hadde holdt seg opptatt og lignende for å ikke tenke så mye på det. Og så begynte han å gråte. Jeg syns så synd på han men samtidig så ble han så mye kjekkere i mine øyne! Jeg likte han mye mer liksom... bare fordi jeg så at han ble litt lei seg og åpnet seg for meg. Og han er sånn skikkelig mannemann som bare gråter når det VIRKELIG gjelder.

Uansett, menn er også mennesker, og har følelser dem å. Så jeg har aldri hatt noe imot menn som viser følelser. Det er bare fint det.

Anonymous poster hash: 7404e...4e8
Gjest Summers
Skrevet

Gråte når man ser film har vel ikke så mye med å vise følelser? Jeg gråter hver gang det er trist musikk i filmen, men kan ikke huske sist jeg gråt fordi jeg var trist over noen som skjedde mitt liv.

Skrevet

Kan gråte når ting treffer meg emosjonelt, den her f.eks.

http://www.youtube.com/watch?v=WibmcsEGLKo

Og kunne egentlig ikke brydd meg mindre om enkelte kvinner synes jeg er svak pga. det, glad jeg er kvitt dem.

Men kan forstå jenter som ikke liker gutter som gråter av frustrasjon, krangel osv.

Anonymous poster hash: 01580...1d3

Den er så intenst vakker den talen...

Skrevet

Eksen min var en skikkelig grinegutt, han gråt hver eneste gang vi kranglet eller diskuterte noe. Vi var sammen i ett år og jeg så/hørte ham gråte minst 2 ganger i uken i gjennomsnitt (ikke bare pga krangler altså, gjerne noen hadde sagt noe på jobben). I begynnelsen fikk jeg vondt av ham når han gråt, som jeg gjør med de fleste, men etter 3 uker ble det litt mer sånn "herregud, IGJEN?!"..jeg personlig får veldig avsmak av det.

Følelser er vel og bra, men overfølsomhet på linje med en høygravid, hormonell, depressiv dame hele tiden er ikke helt min greie.

Anonymous poster hash: c3bc8...0c7

Gjest sophia21
Skrevet

Det kan bli for mye, om det er typ hver dag. Men det er jo ganske sjeldent. Generelt sett ser jeg det som svært positivt at menn kan vise følelser. Tvert i mot så føler jeg for å ta avstand til menn som viser lite følelser. Det der skal være så tøff-imaget ee egentlig bare turn off.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...