Gjest MrsL Skrevet 2. mai 2004 #1 Skrevet 2. mai 2004 Er det noen som har erfaring med bestilling fra http://www.strawberrynet.com/new_en_index.html Hvordan er prisene i forhold til å kjøpe i butikk, leveringstid etc.
Skravla Skrevet 2. mai 2004 #2 Skrevet 2. mai 2004 Strawberrynet er KGs eget parfymeri. Et søk på siden evt. sjekk tråden øverst i forumet så får du svar.
Gjest MrsL Skrevet 2. mai 2004 #3 Skrevet 2. mai 2004 Har kikket gjennom sidene, men lurte bare på om noen hadde bestilt derfra og hvordan de er fornøyde?
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2004 #4 Skrevet 2. mai 2004 Uten at jeg har sjekket prisene på KG parfymeri, så ville jeg anta at det er billigere å bestille rett fra kilden Kanskje med unntak hvis det er varer over 200 kroner..? Jeg har bestilt fra strawberrynet, gikk kjapt og uten problemer Bestilte noe som kostet under 200.
Windy Skrevet 2. mai 2004 #5 Skrevet 2. mai 2004 Bestilte derfra for noen uker siden, en krem til litt under 300 kr. Det er jo en risk å ta, men de skrev ned verdien til 106 kr eller noe sånt. Det ble sendt som en gave, og tok en ukes tid. Jeg er i allefall kjempefornøyd! Tok den sjansen etter å ha lest så mange godord her på KG
Gjest gjest1 Skrevet 2. mai 2004 #6 Skrevet 2. mai 2004 På ditt spørsmål om det er billigere: Ja enn i Ålesund i alle fall... Jeg kjøpte noe til under 200 kr(så jeg slapp å tenke på toll) og det kom kjempe raskt! Nydelig kort og innpakkningspapir fikk jeg også på den...
Gry Skrevet 2. mai 2004 #7 Skrevet 2. mai 2004 Uten at jeg har sjekket prisene på KG parfymeri, så ville jeg anta at det er billigere å bestille rett fra kilden Kanskje med unntak hvis det er varer over 200 kroner..? Jeg har bestilt fra strawberrynet, gikk kjapt og uten problemer Bestilte noe som kostet under 200. Det er ikke dyrere å kjøpe gjennom KGs parfymeri - prisen er den samme uansett om du går direkte til Strawberrynet, eller bruker vår link. Forskjellen er at KG får noen prosenter av salget, slik at du kan støtte oss litt samtidig. Og ja - det er mange som bruker parfymeriet vårt. Vi har gjerne to-tre salg hver dag :-)
Mistyen Skrevet 2. mai 2004 #8 Skrevet 2. mai 2004 Jeg handler stort sett bare på Strawberrynet, og er kjempefornøyd. Det har alltid blitt billigere enn å handle her i byen, og noen varer er faktisk billigere enn i utlandet også. Har ikke opplevd å måtte betale toll, og leveringen kom kjapt!!
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2004 #9 Skrevet 3. mai 2004 Jeg har sikker kjøpt 15 pakker,blitt stoppet 1 gang men det var bare en mascara til 140 kr. Har også kjøpt for ca 500 kr 2 ganger men ikke blitt stoppet. Kjempefornøyd,levering fra 3 -8 dager ca .
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2004 #10 Skrevet 3. mai 2004 Hva om jeg bestiller for 600 kr, også blir pakken stoppet i tollen. Får det følger for meg da?
Gjest Lyna ii Skrevet 3. mai 2004 #11 Skrevet 3. mai 2004 Hva om jeg bestiller for 600 kr' date=' også blir pakken stoppet i tollen. Får det følger for meg da?[/quote'] Da må du betale 24 % av 600 i moms, pluss 70 kroner i gebyr.
Gry Skrevet 3. mai 2004 #12 Skrevet 3. mai 2004 Om du handler gjennom Kvinneguidens parfymeri kan Strawberrynet i etterkant refundere alle utgfiftene om pakken din blir stoppet i tollen.
Gjest MrsL Skrevet 3. mai 2004 #13 Skrevet 3. mai 2004 Tusen takk for info. :-) Skal nok prøve å bestille derfra snart :-) (og selvfølgelig gjennom KG )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå