AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #1 Skrevet 16. oktober 2013 De siste ukene har jeg vært så utrolig betatt av en fyr som skal jobbe hos oss frem til sommeren. Han er opptatt og har barn, så selvfølgelig er han no no uansett. Jeg både elsker og hater å like ham så godt: Den gode kilingen i magen når han smiler til meg, og den vonde, ilende følelsen av sterk sjalusi når en dame ler sammen med han. Hvordan dagens humør styres etter hvordan han var mot meg sist gang vi møttes... Hvordan jeg hører stemmen hans nesten hver dag og smiler for meg selv hver gang han ler fra et sted på litt avstand. Jeg har ikke noe valg, jeg er nødt til å tilbringe tid med han ifbm med arbeidet. Jeg kjenner jeg allerede nå gruer meg så utrolig til han ikke skal jobbe med oss mer og jeg sannsynligvis ikke får se han igjen. Jeg VET dette mest sannsynligvis vil ende i tårer, og jeg kjenner det gjør vondt når jeg tenker på å måtte slutte å like han. Patetisk... Sannsynligvis er jeg for han bare "hu ene dama på jobben", som jeg nettopp skal være, og så løper jeg rundt som en gal for å få et ekstra glimt av han nå og da. Noen tanker/tips? Jeg vet det vil gå over etter hvert, men med meg så vet jeg at det tar altfor langt tid med sånne ting.Anonymous poster hash: fa096...674
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #2 Skrevet 16. oktober 2013 Finn deg en flørt/pulevenn/date, som du kan distrahere deg med. Anonymous poster hash: 267c9...ff8 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #3 Skrevet 16. oktober 2013 Finn deg en flørt/pulevenn/date, som du kan distrahere deg med. Anonymous poster hash: 267c9...ff8 Blir dessverre lite av det, er meget lite attraktiv men er enig i at det er et godt tipsAnonymous poster hash: fa096...674
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #4 Skrevet 16. oktober 2013 Hm, slike tanker burde du ikke ha om deg selv! Hva som er attraktivt er meget subjektivt. Kanskje du skal "pusse deg opp" litt, med bedre kosthold, trening, hårklipp, hva enn du mener trengs for å se bedre ut (dvs føle deg bedre), og sette i gang aktivt for å finne noen? En boost for selvtilliten, og en fin distraksjon! Anonymous poster hash: 267c9...ff8 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #5 Skrevet 16. oktober 2013 Fin jobb. Anonymous poster hash: 8a181...1fa
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #6 Skrevet 16. oktober 2013 Hm, slike tanker burde du ikke ha om deg selv! Hva som er attraktivt er meget subjektivt. Kanskje du skal "pusse deg opp" litt, med bedre kosthold, trening, hårklipp, hva enn du mener trengs for å se bedre ut (dvs føle deg bedre), og sette i gang aktivt for å finne noen? En boost for selvtilliten, og en fin distraksjon! Anonymous poster hash: 267c9...ff8 Jeg er blitt veldig på det i det siste, men kun med det formål å se bedre ut for han i tankene (krymper litt av å innrømme det, men det er vel vanlig når en er betatt av noen) Jeg tror også at den beste medisinen er å begynne å like noen andre. Nå aktiverte jeg nettopp medlemsskapet på sukker igjen. En start? Anonymous poster hash: fa096...674 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #7 Skrevet 16. oktober 2013 Fin jobb. Anonymous poster hash: 8a181...1fa Hva mener du?Anonymous poster hash: fa096...674
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #8 Skrevet 16. oktober 2013 Jeg får ikke til å sitere, men hva jeg mente var; Fin jobb da. Blir det mye jobbing eller går dette følelsehysteriet litt ut over arbeidet? Hva synes kollegaene om dette egentlig? Dét lurer jeg litt på! Det må jo skape en del diskusjoner. Anonymous poster hash: 8a181...1fa
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #9 Skrevet 16. oktober 2013 Jeg får ikke til å sitere, men hva jeg mente var; Fin jobb da. :)Blir det mye jobbing eller går dette følelsehysteriet litt ut over arbeidet?Hva synes kollegaene om dette egentlig? Dét lurer jeg litt på! Det må jo skape en del diskusjoner. Anonymous poster hash: 8a181...1fa Aha. Dette hysteriet gjør meg, tror det eller ei, enda bedre på jobb, fordi jeg får lyst til å legge inn en ekstra innsats. Ingen har sagt noe. Jeg har ikke sagt noe om det til noen heller, men folk kan jo ha lagt merke til ting ved min oppførsel. Jeg har bare lyst til å sprekke og rope det ut av og til, det er så altoppslukende. Men nå har jeg skrevet en liste over dårlige ting med han. Ting jeg ville ha mislikt om jeg ikke var så betatt. Nå er de mest søte. *grøss* Anonymous poster hash: fa096...674
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #10 Skrevet 16. oktober 2013 Aha. Dette hysteriet gjør meg, tror det eller ei, enda bedre på jobb, fordi jeg får lyst til å legge inn en ekstra innsats. Ingen har sagt noe. Jeg har ikke sagt noe om det til noen heller, men folk kan jo ha lagt merke til ting ved min oppførsel. Jeg har bare lyst til å sprekke og rope det ut av og til, det er så altoppslukende. Men nå har jeg skrevet en liste over dårlige ting med han. Ting jeg ville ha mislikt om jeg ikke var så betatt. Nå er de mest søte. *grøss*Anonymous poster hash: fa096...674 Creepy. Anonymous poster hash: 8a181...1fa
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #12 Skrevet 16. oktober 2013 Ikke for å kapre din tråd,men har samme greie selv.. Jeg er riktignok interessert i sjefen..=/ Om mulig enda verre... ikke gift eller barn, kun par år eldre enn meg men har slikt jeg har forstått kjæreste_ Jeg vet ikke hva det er men kan har en følelse av at han er litt betatt selv.. men siden det er dobbelt ulovlig (kjæreste og sjef) bør jeg vel holde meg langt vekke.. S.L.I.T.E.R Anonymous poster hash: 89e53...a4f
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2013 #13 Skrevet 16. oktober 2013 Si til deg selv: Han har sikkert liten pikk og er elendig i senga. Gjenta til du tror det. 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #14 Skrevet 16. oktober 2013 TS, ikke for å være slem, men jeg tror kollegaene har sett hva som foregår hele veien jeg, og mest på hvordan du selv oppfører deg ja, men siden du enda ikke har nevnt noe om det, så har heller ikke de. Hvertfall ikke hvis du fortsatt gjør jobben din bra og viser at det ikke går negativt utover den biten, selv om det selvsagt gjør det og da, da jeg antar bedriftens og ens egne gjensidigie ønsker om fremtidige beste utsikter kanskje kan bli litt påvirket, da det er jo nede i de små detaljene djevelen ligger. Og faller det grunnleggende bort, så blir det jo bare unntaket og ikke regelen lengre. Og naturligvis fordi det er så altoppslukende (og distraherende?) noe som høyst sannsynligvis kolleagene kjenner allerede godt til. Hvordan er blodtrykket for tiden? Det er ikke kult å bli utbrent heller i en relativit ung alder. Anonymous poster hash: 8a181...1fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå