Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen min på 6 uker skjeler. Er det vanlig hos små babyer, eller vil han fortsette med det?

Anonymous poster hash: cecb0...0d3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babyen min på 6 uker skjeler. Er det vanlig hos små babyer, eller vil han fortsette med det?

Anonymous poster hash: cecb0...0d3

Det er vanlig, men det er ikke alltid det retter seg. Mulig hun/han må ha lapp på ene øyet når babyen blir litt større

Anonymous poster hash: 8410c...5c5

Skrevet

Min gjorde det til nesen vokste ut der ved roten. Da så han ikke over lenger.

Skrevet

Er vanlig til ca 6 mnd alder:) mulig lengere:)

Skrevet

Jeg fikk beskjed på 6 ukers kontroll å si ifra vist han sjelet masse.
Står litt om det her:
www.babyverden.no/Baby/Helse/Vekst-og-utvikling/Synet-og-oynene/

Anonymous poster hash: 35d18...c6d
Skrevet

Jenta mi, (nå 2 1/2 år) skjelet ganske tydelig(men ikke hele tiden) til hun var 6-7 mnd. Legen så det på 6 mnd kontroll, men ikke noe som ble gjort noe videre med da, fordi det er normalt og som oftest retter på seg.

Ble nevnt igjen på 1 års kontroll, men da sa jeg bare at det var betydelig bedre og ikke noe vi så noe særlig til selv lenger.

Tenkte ikke noe mer over det før legen på 2 årskontroll igjen nevner det. Siden han fortsatt la merke til det, ville han henvise oss videre til øyelege, sånn for sikkerhetsskyld.

Men øyelegen kunne ikke se noe og mente det mest trolig kunne se ut som hun skjelet pga litt bred neserot. Han ville uansett følge oss opp, så hun får årlige kontroller framover.

Anonymous poster hash: ed0c0...0c6
Skrevet

Jenta mi skjelte til hun var 8-9 mnd.. Veldig vanlig inntil 6 mnd o noen ganger lengere som hos oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...