AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #1 Skrevet 16. oktober 2013 Vi prøver å bli gravid. Jeg fikk en nerve i klem og går til behandling hos kiropraktor. Han vet ikke at vi prøver men jeg lurer på om det er stor risiko for å abortere mens han trykker og knekker både ryggen og nakken. Må jeg slutte hos han eller vet noen eller har noe erfaring?? Takk på forhånd. Anonymous poster hash: 9c168...7ca
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #2 Skrevet 16. oktober 2013 Kan du ikke bare spørre ham? Anonymous poster hash: 874d6...d09
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #3 Skrevet 16. oktober 2013 Hei, Jeg tror ikke det er noen risiko for abort, men du bør opplyse kiropraktoren din om det allikevel. Jeg ble sikker på at jeg var gravid fordi når kiropraktoren min behandlet ryggen minn, ga det meg en rar og ubehagelig følelse i magen, men uten smerter. Lykke til med prøvingen Anonymous poster hash: 83750...083
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #5 Skrevet 16. oktober 2013 Jeg sa fra da jeg var hos kiropraktor og akkurat hadde blitt gravid. Ingen fare! Anonymous poster hash: 3f72f...9ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå