AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #1 Skrevet 16. oktober 2013 Jeg er en gutt på vgs 2 som tenker å begynne med nettdating. Det er ikke for en såkalt "one night stand", men heller for et forhold som varer en stund med noen på min alder. Jeg kjenner ingen jeg føler noe spesielt for av de jeg kjenner, så tenkte derfor å prøve meg på nettet. Har bare hørt om sukker.no, men kom gjerne med forslag! Er det blitt mer vanlig for unge med nettdating?Hvilke datingsider anbefaler dere?Anonymous poster hash: 8ad09...457
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #2 Skrevet 16. oktober 2013 Nettdating er blitt normalen. Så kjør deg opp. Anonymous poster hash: ac94d...80d 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #3 Skrevet 16. oktober 2013 Hvis noen har erfaring med nettdating så er det bare å fyre løs.Anonymous poster hash: 8ad09...457
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #4 Skrevet 16. oktober 2013 Got nothing. Bare hva jeg leser på KG hver dag, men å reptere det blir vel noe snodig. Eller, jeg bruker en en god del andre sosiale medier og da. Leser de fleste avisene også forsåvidt. Anonymous poster hash: ac94d...80d
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #5 Skrevet 16. oktober 2013 Det er bare å prøve deg det Men det er en del forskjell på nettdating og det virkelige liv. Mange blir helt gærne siden utvalget på nett er så stort. Normalt pen er ikke nok lenger, for herregud, det er jo så mange superpene, osv. Hvorfor ta til takke med noen middelmådige når man kan få det beste liksom? Pene jenter blir gjerne bombardert med meldinger, og man må virkelig kjempe for å nå gjennom. Nå er det kanskje ikke sånn når du er hannkjønn, men "skal vi pule?", og lignende meldinger flere ganger per dag er ikke uvanlig når man er jente. På nettdating må du også regne med at alt du skriver og alle bilder du legger ut blir analysert i detalj. Noen svarer deg ikke pga at du skriver dialekt, har noen skrivefeil, har tatt bilde av deg selv sammen med katten din eller hva for enn slags ting folk legger seg borti på nett som de ikke får mulighet til å legge seg borti om de hadde møtt deg personlig. Masse lykke til! Legg litt arbeid i profilen din, kontakt jenter på en ordentlig måte, og prøv å vær litt realistisk og behold føttene på jorda så går det nok greit Anonymous poster hash: c85b9...00d 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #6 Skrevet 16. oktober 2013 Jeg er en jente som er like gammel som deg og prøvde faktisk nettdating i sommer fordi jeg bare var nysgjerrig egentlig og ville finne ut hvordan det fungerte. Jeg var der inne i en ukes tid og fikk en del meldinger, men det var en som skilte seg ut. Grunnen var at han virket som en veldig snill og intelligent fyr samtidig som han bor på ca samme sted som der jeg går på skole. Takket da ja til å bli med han på date og vi er kjærester nå. Tror det skal litt mer til en en uke med nettdating og en date for å finne kjærligheten for mange, men hos oss klikka det med en gang Jeg var på sukker.no, men de fleste der virka ganske useriøse og litt kleine for å være ærlig. Anonymous poster hash: 5236e...912
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #7 Skrevet 16. oktober 2013 Jeg ville anbefalt deg å prøve å treffe jenter på en vanlig måte. Rett og slett fordi du er såpass ung og å spørre ut jenter og flørte er en læringsprosess som må gjøre i "det virkelige liv". Anonymous poster hash: 97b8a...054
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #8 Skrevet 17. oktober 2013 Jeg ville anbefalt deg å prøve å treffe jenter på en vanlig måte. Rett og slett fordi du er såpass ung og å spørre ut jenter og flørte er en læringsprosess som må gjøre i "det virkelige liv". Anonymous poster hash: 97b8a...054 Ja men jeg kjenner ingen jenter som jeg har følelser for, så lurer på da om hvordan man finner slike jenter og tenkte at nettdating kanskje kunne være svaret.Anonymous poster hash: 8ad09...457
Gjest meandI Skrevet 17. oktober 2013 #9 Skrevet 17. oktober 2013 (endret) Kjør på! Nettdating har blitt veldig vanlig. Bare oppfør deg pent, så vil det nok gå bra. Endret 17. oktober 2013 av meandI
Teethgrinding Skrevet 17. oktober 2013 #10 Skrevet 17. oktober 2013 Nettdating er vel såpass normalt at det ikke er en vei utenom nesten. Iallefall hvis en bor i Oslo. Nesten samtlige av mine venner har vært innom på et-eller-annet tidspunkt. Noe annet er om nettdating-forhold er bygget for å vare. Det er jeg heller skeptisk til. Men så er jo du ung, fri og frank, og ser vel ikke etter noen å sette barn på i løpet av uka? Hvorfor ikke nettdating?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå