Gå til innhold

Donation

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søte deg, dette mener du ikke? :)

Gjest Eurodice
Skrevet

Søte deg, dette mener du ikke? :)

Neida. Jeg hadde tenkt å virke godtroende og naiv, men det er ikke pent gjort i tilfelle noen skulle skrive seriøse svar til meg :).

Jeg har ikke tall på hvor mange "gevinster" jeg har fått fra forskjellige kanter av verden.

Skrevet

Neida. Jeg hadde tenkt å virke godtroende og naiv, men det er ikke pent gjort i tilfelle noen skulle skrive seriøse svar til meg :).

Jeg har ikke tall på hvor mange "gevinster" jeg har fått fra forskjellige kanter av verden.

Haha, ok. :)

(Kjenner at jeg er litt lettet nå)

Og du har rett - det finnes nok av naive mennesker.

En tidligere kollega vurderte 100% seriøst å reise fra Oslo til Amsterdam (ved hjelp av en flybillett som hun selv skulle betale for) for å hente ut en "premie" på 100.000 Euro. Snakket med en mann på telefonen og avtalte møtested i Amsterdam og alt. Heldigvis klarte vi å overbevise henne om at han nok ikke hadde *helt* rent mel i posen...

Gjest Eurodice
Skrevet

Haha, ok. :)

(Kjenner at jeg er litt lettet nå)

Og du har rett - det finnes nok av naive mennesker.

En tidligere kollega vurderte 100% seriøst å reise fra Oslo til Amsterdam (ved hjelp av en flybillett som hun selv skulle betale for) for å hente ut en "premie" på 100.000 Euro. Snakket med en mann på telefonen og avtalte møtested i Amsterdam og alt. Heldigvis klarte vi å overbevise henne om at han nok ikke hadde *helt* rent mel i posen...

Jeg kom veldig i tvil for ikke så lenge siden. Jeg fikk en mail fra en en overordnet i en sveitsisk bank. De ville komme i kontakt med etterlatte etter "the late (tittel og etternavn)". Dette stemte jo, både navn og yrke. Hvordan kan utenforstående finne ut om slike ting?

Skrevet

Hehe, jeg har også vunnet kule biler og dyre feirer - også har jeg 100 onkler i amerika ;)

Skrevet

Jeg synes frosken her er mer spennende enn emailer fra russisk kvinnfolk som spammer meg.

post-72969-927544_thumb.jpg

Skrevet

hotmail. fliiir

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...