AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #1 Skrevet 16. oktober 2013 Har lest litt om det der og sånt. Men forstår fremdeles ikke helt... så jeg spør dere her istedenfor. Hva tror dere? Hvor lavt kan det gå før dere mener matchtallet begynner å bli lavt? Jeg snakker om sukker.no! Anonymous poster hash: 9a2c7...142
Singha Skrevet 16. oktober 2013 #2 Skrevet 16. oktober 2013 Jeg tror du skal fokusere mer på profilen hans, og eventuelt matchtreet for å se hvor dere er forskjellige, enn tallet i seg selv. 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #3 Skrevet 16. oktober 2013 De fleste bladene er mørkegrønne, og middels store. Et par blader er kjempestore. Er noen fåtall gule og orangsje blader. På disse står det sjalusi, selvtillit blant annet. Og det stemmer godt da jeg har skjønt at han ikke finnes sjalu av seg... haha. Jeg er ikke så sjalu selv, men jeg har mine grenser. Så dette kan bli interessant. Men ellers ser det ganske bra ut da. Jeg har faktisk troa på det der, så er derfor litt nervøs når jeg ser på matchtallet/treet vårt. Det er jo helt greit, men kunne vært bedre! Anonymous poster hash: 9a2c7...142
twang Skrevet 16. oktober 2013 #4 Skrevet 16. oktober 2013 De betyr ingen verdens ting. Det er en illusjon for å få folk til å ta kontakt med hverandre, men tingen med nettdating er at folk bare ser på profil bildet, og dersom de er interessert så tar de kontakt.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #5 Skrevet 17. oktober 2013 Jeg hadde match på 95 med en fyr, men det kunne ikke blitt mer feil. Anonymous poster hash: 11e94...658
Wolfmoon Skrevet 17. oktober 2013 #6 Skrevet 17. oktober 2013 Jeg synes matchtallet på sukker sier ekstremt lite. Jeg har møtt noen jeg hadde match på 95 med, som jeg ikke hadde noe som helst til felles med i det virkelige liv, mens jeg og en fyr med match på rundt 80 hadde fantastisk god kjemi (selv om det ikke ble noe mer). Så mitt tips, les teksten og se om den er interessant, ta kontakt og se hva som utvikler seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå