Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hos det motsatte kjønn?

Anonymous poster hash: 86c1f...d41
Videoannonse
Annonse
Gjest Lille-pus
Skrevet

Blikket.

Alt om hvilket menneske han er leser jeg i blikket.

• Liker 2
Skrevet

Stemmen, øynene eller hendene, litt avhengig av hvordan man treffes første gang. Er jo ikke hver gang man snakker sammen første gang man legger merke til noen, mener jeg. Samtidig kan en fin/sexy telefonstemme gjøre meg veldig nysgjerrig...

Skrevet

Ansiktsuttrykket rett og slett.

Anonymous poster hash: 73545...aec
Skrevet

Ansiktstrekk generelt, spesielt øyne. Legger også merke til fremtoning/holdning/kroppspråk, ihvertfall om det skiller seg ut som overdrevet selvsikkert, eller usikkert.

Anonymous poster hash: 94ebc...cb7
Skrevet

Blikket, øynene og utstrålingen :)

Anonymous poster hash: 3396d...7eb

Skrevet

Holdningen.

Anonymous poster hash: 80a68...511
Gjest Summers
Skrevet

Legger merke til hva som skiller henne ut, kan være hva som helst.

Skrevet

Holdning, kroppsspråk, toneleie og hvordan han ordlegger seg. En mann som ikke kan formulere en setning uten "ehh" og "liksom" er en mann jeg ikke vil ta i med ildtang.

Anonymous poster hash: c2c51...640
Skrevet

Ts.. ser at mange trekker frem holdning.

Hva er egentlig en attraktiv holdning?

Skrevet

Ts.. ser at mange trekker frem holdning.

Hva er egentlig en attraktiv holdning?

En holdning er en forutsigbar positiv eller negativ meningsreaksjon overfor en person, handling eller hendelse. Hvordan han oppfører seg, opptrer eller kommer inn i rommet på. Er han positiv? Eller er han negativ og kommer med negative uttalelser til alt som skjer?

Skrevet

En holdning er en forutsigbar positiv eller negativ meningsreaksjon overfor en person, handling eller hendelse. Hvordan han oppfører seg, opptrer eller kommer inn i rommet på. Er han positiv? Eller er han negativ og kommer med negative uttalelser til alt som skjer?

Takk for oppklaring :) Gir mening!

Skrevet

Øyne og ansikt, samt holdning.

Skrevet

om han har store føtter :nigo:

Skrevet

Øyne og ansikt, samt holdning.

Dere som sier holdning, dere mener om vedkommende er positiv eller negativ? Eller er det om de er rette i ryggen?

Skrevet

Dere som sier holdning, dere mener om vedkommende er positiv eller negativ? Eller er det om de er rette i ryggen?

For min del går det på det fysiske. Altså fysisk holdning/kroppspråket generelt/fremtoning.

Personligheten blir det utslagsgivende (med mindre han er direkte utiltrekkende å se på) selvsagt, men det er jo det fysiske man ser først, så mtp det umiddelbare førsteinntrykket, er det altså snakk om fysisk holdning (som kanskje blir et litt upresist ord.. kroppspråk er nok mer dekkende).

Anonymous poster hash: 94ebc...cb7

Skrevet

Ts her,

Var det samme jeg stusset på selv :P

Skrevet

Jeg mener begge deler. Om de er rett i ryggen og generelt tar seg bra ut, og samtidig om de har en positiv eller negativ utstråling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...