Gå til innhold

bildene borte etter reprasjon av mobil!

Anbefalte innlegg

Skrevet

sendte inn mobilen min til reparasjon (Elkjøp), og i dag da jeg fikk den tilbake var alle bildene borte. Burde de ikke opplyse om det? Hva gjør jeg?? Hadde de sagt det ville jeg jo lagret de på pc først. Anonymous poster hash: e5631...212

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De burde vel strengt tatt opplyst om det, selv om jeg synes det er på grensen til allmennkunnskap at telefonen blant annet resettes til fabrikkinnstillingene under en reparasjon.

• Liker 9
Skrevet

Dette vet alle! Utenom ts.

Anonymous poster hash: 7aaaf...297
  • Liker 4
Skrevet

Det er absolutt vanlig å informere om det jo. Sikker på at det ikke har vært nevnt noe sted?

De fleste vet det nok allerede og trenger ikke informeres om det, men jeg har aldri levert inn en telefon til reparasjon uten at det har blitt opplyst skriftlig.

• Liker 1
Skrevet

Det står vel i papirene du underskriver når den sendes til reparasjon.

Anonymous poster hash: 71722...912
  • Liker 6
Skrevet

Papirene man skriver under på når man leverer inn ting på Elkjøp service inkluderer et tekstfelt hvor det står at man godkjenner at personlig data kanskje forsvinner under reparasjonen.

• Liker 1
Skrevet

Derfor er det lurt å ta backup en gang i blant, spesielt om en er redd for bildene.

Anonymous poster hash: f65a6...3d6
  • Liker 1
Skrevet

var på Elkjøp i dag og de sa at bildene ikke skulle vært slettet da de kun skiftet en liten del. De skulle sjekke dette ut med repratøren. Kan jeg kreve kompensesjon? De har jo innrømmet at det er blitt gjort en feil? ts

Anonymous poster hash: 88202...843

Skrevet

Kompensasjon? For hva da, at du dreit deg ut? Herregud. Folk tror de har rett til kompensasjon i hytt og pine. Blir kvalm av sånne folk.

Anonymous poster hash: ffded...170

• Liker 2
Skrevet

var på Elkjøp i dag og de sa at bildene ikke skulle vært slettet da de kun skiftet en liten del. De skulle sjekke dette ut med repratøren. Kan jeg kreve kompensesjon? De har jo innrømmet at det er blitt gjort en feil? ts

Anonymous poster hash: 88202...843

Kompensasjon for at du var korttenkt? Alle vet jo at man tar backup før man gjør slikt. Feil kan skje.

Anonymous poster hash: d09c9...d70

• Liker 1
Skrevet

Og evt hvor mye tror du at du kan få i kompensasjon?

10, 20, 100kr?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...