missdior Skrevet 16. oktober 2013 #1 Skrevet 16. oktober 2013 (endret) Vi skal ha tapas med noen venner på Lørdag, og vi trenger tips til gode tapasretter? La gjerne denne tråden bli en super inspirasjon for andre tapaselskere! Rett og slett et sted å dele knallgode tapasretter Dette er rettene vi foreløpig har bestemt oss for; - Chorizosalat - Tortillalefser med philadelphia, vårløk og røkelaks - Hjemmelaget chili cheese med cheddar og jalepenos - Hasselbakte poteter - Paprikaris med masse purreløk i - Små skåler med risotto - Kyllingvinger marinert i olje, honning og masse chili - GLEMTE det viktigste og aller, aller beste! Focaccia <3 Kom med flere forslag folkens! Trenger iallefall tre-fire retter til Endret 16. oktober 2013 av missdior
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #2 Skrevet 16. oktober 2013 Jeg er veldig glad i kjøttboller. Gjerne indiske, med mye krydder og løk. Anonymous poster hash: 34706...93a
Gjest Lillesiren Skrevet 16. oktober 2013 #3 Skrevet 16. oktober 2013 Tja...Foccacia pleier jo å være en slager:)? Ellers signerer jeg kjøttboller. Min favoritt er tyrkiske, i en kremet tomatsaus=) Andre ting: - Chili- og hvitløksmarinert scampi - Baconsurrede, ostefylte, syltede jalepenos
missdior Skrevet 16. oktober 2013 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2013 Tja...Foccacia pleier jo å være en slager:)? Ellers signerer jeg kjøttboller. Min favoritt er tyrkiske, i en kremet tomatsaus=) Andre ting: - Chili- og hvitløksmarinert scampi - Baconsurrede, ostefylte, syltede jalepenos Jeg glemte å legge inn focaccia, men har lagt den inn nå! Focaccia er kanskje det beste jeg vet, OG det flinkteste jeg er til å lage Kjøttboller er notert! Lagde spicy kjøttboller på tannpirkere sammen med cherrytomater sist, og de ble spist kjapt opp
missdior Skrevet 16. oktober 2013 Forfatter #6 Skrevet 16. oktober 2013 Dadler med bacon er supergodt! Uææh, nei, dadler er ikke velkommen i dette huset
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #8 Skrevet 16. oktober 2013 Jeg pleier å kjøpe tapas del mar fra ridderheims, men tilsetter ekstra reker/krepsehaler. Kjempegodt. Gleder meg til jeg kan spise tapas igjen... Anonymous poster hash: 9b421...384
happiest Skrevet 16. oktober 2013 #9 Skrevet 16. oktober 2013 Uææh, nei, dadler er ikke velkommen i dette huset Har også prøvd svisker med bacon, hvis du heller liker det
missdior Skrevet 16. oktober 2013 Forfatter #10 Skrevet 16. oktober 2013 Har også prøvd svisker med bacon, hvis du heller liker det Men er ikke det rart, med så søtt mot så salt? Har aldri smakt, så er litt nysgjerrig på akkurat det!
happiest Skrevet 16. oktober 2013 #11 Skrevet 16. oktober 2013 Men er ikke det rart, med så søtt mot så salt? Har aldri smakt, så er litt nysgjerrig på akkurat det! Det er helt fantastisk! Prøv det Blir jo akkurat som spekeskinke rundt melon. Søtt mot salt. Og det var jo også et tapas-tips 2
missdior Skrevet 16. oktober 2013 Forfatter #12 Skrevet 16. oktober 2013 Det er helt fantastisk! Prøv det Blir jo akkurat som spekeskinke rundt melon. Søtt mot salt. Og det var jo også et tapas-tips Kanskje man skal prøve det da... hmm 1
missdior Skrevet 16. oktober 2013 Forfatter #13 Skrevet 16. oktober 2013 (endret) Takk for gode tips! Har kommet opp med et par retter til som vi vurderer; Baconsurret svisker Crostini Caprese og Aioli Endret 16. oktober 2013 av missdior
missdior Skrevet 17. oktober 2013 Forfatter #14 Skrevet 17. oktober 2013 Og hummus!! Mmmm.. Flere tips ?
KAchili Skrevet 17. oktober 2013 #15 Skrevet 17. oktober 2013 En god ost, manchego er en vinner til tapas synes jeg. Ellers er hjemmelaget oliventapanade og pesto godt 1
Lea2 Skrevet 17. oktober 2013 #16 Skrevet 17. oktober 2013 Patatas bravas med brava-saus (eller tomatsalsa) og alioli Albondigas med "klengete" tomatsalsa Tortilla med poteter Calamares eller chopitos
Gjest Nanne70 Skrevet 17. oktober 2013 #17 Skrevet 17. oktober 2013 Biter av kyllingfilet surret med bacon eller pancetta Fetaostfylte chili Bruschetta
Leanne Skrevet 18. oktober 2013 #18 Skrevet 18. oktober 2013 Tortillalefser med potetsalat, sukkererter og roastbiff Grønnsaker (agurk, gulrot, blomkål, paprika etc.) med dip. kyllingvinger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå