Gå til innhold

brenne musikk som er lastet fra nettet

Anbefalte innlegg

Gjest Polarlys
Skrevet

Hei!

Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg. Jeg har lastet ned ganske mye musikk fra internett, ved å bruke Kazaalite. Når jeg har brent plata, og skal spille den av viser det seg at sangene stopper opp mellom hver sang. Det er akurat som om spilleren "henger seg opp" på de siste sekundene, og ikke kommer videre uten at jeg manuelt starter neste spor.

Er det noen som vet hvorfor dette skjer, og om det kan unngås, eller fikses?

Bruker cd-creator til å brenne platene.

Hilsen Polarlys

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heh...det var nå merkelig da!!! Sjøl bruker jeg "vanlige" Windows Media Player og velger "kopier til cd" og da får sangene en naturlig "utfading" av sangen før den går over til neste.

Har du sjekka at det ikke er noe på evt. "verktøy" på ditt brenner program som gjør at den stopper opp for hver sang...?! Det var bare min første innskytelse....

Gjest Polarlys
Skrevet

Har ikke hatt dette problemet tidligere. Jeg har brukt det brennerprogrammet i flere år. Ikke noe problem når jeg kopierer musikekk jeg har hentet fra andre cdplater. Jeg brukte Napster for å laste musikk tidligere, hadde ikke dette problemet da. Jeg vet ikke om det er Kazaalite, som lager problemene, eller om det er noe galt med sangene i seg selv. Kan det være at dette er noe som er gjort for at man ikke skal kopiere musikken?

Er det andre som har lignende problemer?

Gjest Virvar
Skrevet

Når man brenner med Mediaplayeren - må man da samle sangene i en spilleliste først? Får ikke til å plukke en og en sang nemlig.

Gjest Anonymous
Skrevet

Alt klikka i mediaplayern min, var det en feil på én sang gadd den ikke brenne resten, og dermed var en cd bortkastet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...