Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer med denne?

Fikk everyday minerals for en stund siden men HATET den etter som jeg hadde uren hud og den ikke dekket noe, men nå når huden min har jevnet seg ut begynte jeg å prøve den, og den var faktisk ikke så dum.

Fikk nylig foundation fra makeup mekka som jeg ikke har tatt i bruk enda, syns den så ganske mørk ut selv om det er den lyseste..

Nå vurderer jeg i.d sminken, noen som har erfaringer?
Evt en annen mineralsminke som dekker godt og ikke tetter porene? (mener jeg leste et sted at noen mineralfoundationer tetter, men er ikke sikkert)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke noe svar, men henger meg på i håp om noe :)

Har også uren hud, vil gjerne bruke litt "lettere" sminke, som også kan dekke til det som trengs.

Skrevet

Har ikke noe svar, men henger meg på i håp om noe :)

Har også uren hud, vil gjerne bruke litt "lettere" sminke, som også kan dekke til det som trengs.

ambefaler deg å slutte med vanlig sminke ihvertfall... jeg oppdagde at de dagene jeg var syk og ikke brukte sminke var de dagene jeg var finest :P så er garantert sminken for min del som forårsaket det. Er verdt det å se små dum ut med ganske tynn mineralsminke en liten periode om det resulterer i fin hud uten sminke :)

Skrevet

ambefaler deg å slutte med vanlig sminke ihvertfall... jeg oppdagde at de dagene jeg var syk og ikke brukte sminke var de dagene jeg var finest :P så er garantert sminken for min del som forårsaket det. Er verdt det å se små dum ut med ganske tynn mineralsminke en liten periode om det resulterer i fin hud uten sminke :)

På tide å ta en sjekk i sminkevesken ja, tror jeg bruker for tunge sminkeprodukter.

Merker det selv, på sløve dager jeg sitter hjemme uten sminke, blir alltid huden mye bedre dagen etterpå! Rart det ;)

Du har så rett i det, :)

Skrevet

På tide å ta en sjekk i sminkevesken ja, tror jeg bruker for tunge sminkeprodukter.

Merker det selv, på sløve dager jeg sitter hjemme uten sminke, blir alltid huden mye bedre dagen etterpå! Rart det ;)

Du har så rett i det, :)

Heheh, er så deilig nå å vite at jeg ikke må sminke meg i hu og hast når jeg får besøk... nå kan jeg slappe av og være fornøyd uten sminke (selvfølgelig ikke det peneste, men mye bedre enn før).. for ikke å snakke om bading som jeg nesten aldri tørde ettersom jeg måtte han sminke på meg... Kjenner jeg har blitt mye roligere og fått bedre selvtilitt også, så er kanskje verdt å prøve :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...