AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #1 Skrevet 16. oktober 2013 Det blir jo mest sannsynlig slutt etterhvert, og da blir det så mye styr med å finne seg nytt sted å bo, i tillegg til at man må fordele alle ting/masse krangel osv. Er vel ikke noe vits det? Anonymous poster hash: a7161...03a 6
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #2 Skrevet 16. oktober 2013 Ja vel. Hva er da vitsen med å VÆRE sammen? Anonymous poster hash: 9f655...6ab 9
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #3 Skrevet 16. oktober 2013 Er vel ikke noen vits i å spise heller da, man blir da bare sulten igjen? Anonymous poster hash: 7bac4...2e1 23
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #4 Skrevet 16. oktober 2013 Hva er vitsen med å leve? Man skal jo 100% sikkert dø igjen . Anonymous poster hash: d752f...338 18
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #5 Skrevet 16. oktober 2013 Hva er vitsen med å leve? Man skal jo 100% sikkert dø igjen . Anonymous poster hash: d752f...338 Det VET man ihvertfall. Flytter man sammen med noen må man leve med uvissheten om at det plutselig kan bli slutt. Og da blir det jo så masse kjør med mitt og ditt og finne seg nytt sted å bo.. Lønner det seg kanskje å ha en egen konto å spare opp til det blir slutt? Så man har til depositum/egenkapital og møbler? Er det vanlig? Anonymous poster hash: a7161...03a 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #6 Skrevet 16. oktober 2013 Det VET man ihvertfall. Flytter man sammen med noen må man leve med uvissheten om at det plutselig kan bli slutt. Og da blir det jo så masse kjør med mitt og ditt og finne seg nytt sted å bo.. Lønner det seg kanskje å ha en egen konto å spare opp til det blir slutt? Så man har til depositum/egenkapital og møbler? Er det vanlig? Anonymous poster hash: a7161...03a Men du har nok allerede bestemt deg du... Du VET at det kommer til å ende. Synes ikke du skal flytte sammen med noen så lenge du er i denne sinnstilstanden her. Om du ikke takler uvissthet, er du særdeles dårlig egnet til å takle livet generelt. Folk du er glad i kan plutselig dø, huset ditt kan plutselig brenne ned, du kan plutselig miste jobben, du kan plutselig bli livstruende syk, du kan plutselig bli dumpa... Osv, osv. Det er slik livet er. Synes det høres ut som du trenger profesjonell hjelp, jeg. Anonymous poster hash: d752f...338 5
lillaskogfiol Skrevet 16. oktober 2013 #7 Skrevet 16. oktober 2013 Det blir jo for dumt å tenke sånn. Hvis du først bestemmer deg for å flytte inn sammen med noen så er det jo en grunn til det - at det er personen du ser for deg at du kan bo sammen med resten av livet. Og nei, ikke alle forhold varer livet ut, men man burde vel gjøre det beste ut av det uansett? Å bo sammen med en du elsker er jo ikke noe annet en helt fantastisk. 6
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #8 Skrevet 16. oktober 2013 Det VET man ihvertfall. Flytter man sammen med noen må man leve med uvissheten om at det plutselig kan bli slutt. Og da blir det jo så masse kjør med mitt og ditt og finne seg nytt sted å bo.. Lønner det seg kanskje å ha en egen konto å spare opp til det blir slutt? Så man har til depositum/egenkapital og møbler? Er det vanlig? Anonymous poster hash: a7161...03a Jeg har nettopp kommet ut av et samboerskap. Han hadde leilighet og møbler, og jeg flytta inn. Han satt på gevinsten, mens alt jeg har igjen er noen pynteputer og lysestaker... Om man ikke har snille foreldre som hjelper deg med å kjøpe leilighet/ta opp lån, er man nok litt fucked om det skal ta slutt. Anonymous poster hash: 90814...88f 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #9 Skrevet 16. oktober 2013 Men du har nok allerede bestemt deg du... Du VET at det kommer til å ende. Synes ikke du skal flytte sammen med noen så lenge du er i denne sinnstilstanden her. Om du ikke takler uvissthet, er du særdeles dårlig egnet til å takle livet generelt. Folk du er glad i kan plutselig dø, huset ditt kan plutselig brenne ned, du kan plutselig miste jobben, du kan plutselig bli livstruende syk, du kan plutselig bli dumpa... Osv, osv. Det er slik livet er. Synes det høres ut som du trenger profesjonell hjelp, jeg. Anonymous poster hash: d752f...338 Sykdom og død, alt egentlig takler jeg greit. Men å bli dumpet, nei. Bare lurte på om det er vanlig å ha en egen konto i tilfelle det blir slutt? Jeg holder meg unna menn så skal aldri bo med noen. Ser jo bare her på kg, hvor mange det er som vil gjøre det slutt, flytte fra kjæresten osv. Hvis folk bare hadde holdt seg single så hadde vi sluppet sånt dritt. Anonymous poster hash: a7161...03a 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #10 Skrevet 16. oktober 2013 Jeg har nettopp kommet ut av et samboerskap. Han hadde leilighet og møbler, og jeg flytta inn. Han satt på gevinsten, mens alt jeg har igjen er noen pynteputer og lysestaker... Om man ikke har snille foreldre som hjelper deg med å kjøpe leilighet/ta opp lån, er man nok litt fucked om det skal ta slutt. Anonymous poster hash: 90814...88f Det er det jeg mener. Er det veldig kynisk å på en måte være forberedt den dagen da han kommer hjem og sier:"Vi må snakke sammen. Jeg har vært utro og vi skal flytte sammen og få 9 unger, så du må finne deg et annet sted å bo." Det er jo garantert at det kommer til å skje, siden nesten alle menn er utro. Og det er jo mange tråder her på kg at det ikke er nok sex når man er samboere, man irriterer hverandre og får ikke nok alenetid. Hva er poenget med å ha det sånn? Anonymous poster hash: a7161...03a 1
Eriks Skrevet 16. oktober 2013 #11 Skrevet 16. oktober 2013 (endret) Etter å ha lest hvordan mange av kvinnene her inne forventer å fordele regningene når man bor sammen er det ikke rart at de er så ivrige på å flytte inn med kjærestene. Det jeg ikke skjønner er hvorfor så mange av mennene vil det? Endret 16. oktober 2013 av Eriks 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #12 Skrevet 16. oktober 2013 Etter å ha lest hvordan mange av kvinnene her inne forventer å fordele regningene når man bor sammen er det ikke rart at de er så ivrige på å inn med kjærestene. Det jeg ikke skjønner er hvorfor så mange av mennene vil det? Nettopp! Se innlegget mitt over! Hva er vitsen med å flytte sammen når romantikken uansett forsvinner, man gidder ikke ha sex lenger og sitter og fiser i hvert sitt hjørne i sofaen.. og prøver å finne en date på sukker. Anonymous poster hash: a7161...03a 3
Amarinda Skrevet 16. oktober 2013 #13 Skrevet 16. oktober 2013 Sykdom og død, alt egentlig takler jeg greit. Men å bli dumpet, nei. Bare lurte på om det er vanlig å ha en egen konto i tilfelle det blir slutt? Jeg holder meg unna menn så skal aldri bo med noen. Ser jo bare her på kg, hvor mange det er som vil gjøre det slutt, flytte fra kjæresten osv. Hvis folk bare hadde holdt seg single så hadde vi sluppet sånt dritt. Anonymous poster hash: a7161...03a Til det første; Ja, det er vanlig å ha en egen konto når man bor sammen med noen. Hvis alle hadde holdt seg single hadde det ikke blitt mye til samfunn gitt..
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #14 Skrevet 16. oktober 2013 Sykdom og død, alt egentlig takler jeg greit. Men å bli dumpet, nei. Bare lurte på om det er vanlig å ha en egen konto i tilfelle det blir slutt? Jeg holder meg unna menn så skal aldri bo med noen. Ser jo bare her på kg, hvor mange det er som vil gjøre det slutt, flytte fra kjæresten osv. Hvis folk bare hadde holdt seg single så hadde vi sluppet sånt dritt. Anonymous poster hash: a7161...03a Skulle alle folk sittet ensome og uelsket om i sine hjem da, og alle barn vokst opp med aleneforeldre, bare fordi man var for redd for å bli dumpet? De aller, aller fleste ønsker seg på et eller annet tidspunkt inn i et forhold. Mennesker er sosiale av natur, og de aller fleste har et behov/ønske om å bli elsket ubetinget, og ha noen å dele hverdagen med. Seriøst, du har issues.. Etter å ha lest hvordan mange av kvinnene her inne forventer å fordele regningene når man bor sammen er det ikke rart at de er så ivrige på å flytte inn med kjærestene. Det jeg ikke skjønner er hvorfor så mange av mennene vil det? At du selv ikke tør å elske en kvinne, betyr vel ikke at ikke ingen andre menn gjør det. Og regninger deles på en rettferdig måte, dvs som regel 50/50. Enkelt og greit. Dere høres ut som utrolig feige og pinglete ut, dere gutter/jenter som forholder dere så hysteriske til forhold og samboerskap. Anonymous poster hash: d752f...338 3
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #15 Skrevet 16. oktober 2013 Skulle alle folk sittet ensome og uelsket om i sine hjem da, og alle barn vokst opp med aleneforeldre, bare fordi man var for redd for å bli dumpet? De aller, aller fleste ønsker seg på et eller annet tidspunkt inn i et forhold. Mennesker er sosiale av natur, og de aller fleste har et behov/ønske om å bli elsket ubetinget, og ha noen å dele hverdagen med. Seriøst, du har issues.. At du selv ikke tør å elske en kvinne, betyr vel ikke at ikke ingen andre menn gjør det. Og regninger deles på en rettferdig måte, dvs som regel 50/50. Enkelt og greit. Dere høres ut som utrolig feige og pinglete ut, dere gutter/jenter som forholder dere så hysteriske til forhold og samboerskap. Anonymous poster hash: d752f...338 Men hva er vitsen med å bli sammen med noen, det blir jo uansett slutt? Alenemødre blir de fleste uansett. Dette handler om å beskytte hjertet sitt. Anonymous poster hash: a7161...03a 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #16 Skrevet 16. oktober 2013 Den som ikke tørr å satse, vinner ikke. Hvorfor ikke bo sammen hvis man trives ilag? Jeg vil heller teste forholdet i en slik sammenheng enn å gifte meg å finne ut at det ikke funker... Sitter den ene på boligen, skriver man en avtale slik at det ordner seg ved et evt brudd. Selvsagt ikke gøy, men det er lurt.Anonymous poster hash: 50594...455 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #17 Skrevet 16. oktober 2013 Dere skriver en samboerkontrakt før dere flytter inn sammen, sånn at ingen skal stå igjen som "taperen". Søk på google, så finner du fort en mal. Tar ikke lang tid og trenger ikke å leveres noe sted, bare ta kopier og skriv under begge to. Anonymous poster hash: e5b9c...383
Eriks Skrevet 16. oktober 2013 #18 Skrevet 16. oktober 2013 At du selv ikke tør å elske en kvinne, betyr vel ikke at ikke ingen andre menn gjør det. Og regninger deles på en rettferdig måte, dvs som regel 50/50. Enkelt og greit. Dere høres ut som utrolig feige og pinglete ut, dere gutter/jenter som forholder dere så hysteriske til forhold og samboerskap. Anonymous poster hash: d752f...338 Elsker du kun kjæresten når dere bor sammen? 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #19 Skrevet 16. oktober 2013 Men hva er vitsen med å bli sammen med noen, det blir jo uansett slutt? Alenemødre blir de fleste uansett. Dette handler om å beskytte hjertet sitt. Anonymous poster hash: a7161...03a Om hjertet ditt ikke takler å bli dumpet, får du oppsøke psykolog og evt holde deg unna forhold til du har opparbeidet deg litt selvtillit. Ikke alle er like skjøre som deg. De fleste folk med et normalt selvbilde, overlever å bli dumpet. Det kan gjøre jævlig vondt, men ved å gi etter for feighet og frykt og velge å forbli singel for alltid, gjør man seg bare en bjørnetjeneste uansett. Ikke får man oppleve å bli elsket, og ikke får man bekjempet angsten sin. Man vokser som menneske av å utfordre seg selv. Ikke vær så himla feig! De fleste er sterkere enn de tror, de må bare gidde å kjempe litt for det. Anonymous poster hash: d752f...338 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #20 Skrevet 16. oktober 2013 Elsker du kun kjæresten når dere bor sammen? Nei, selvsagt ikke. Men TS snakker om forhold generelt, ikke bare samboerforhold. Om begge parter synes det er greit å bo hver for seg, så betyr vel ikke nødvendigvis dette at noe er galt (selv om det for meg personlig høres unaturlig og betenkelig ut). Men det er nok ikke dette som er sakens kjerne her. Det jeg snakker om ihvertfall, er når man velger å ikke leve livet sitt/følge hjertet/gjøre det man vil, fordi man er redd. Å gjøre valg basert på overdreven frykt, er en av de beste måtene å gjøre seg selv ulykkelig på. Ja, noen forhold ender. Sånn er det bare. Folk mister iblant følelsene for hverandre, osv, osv. Men om dette faktum er det eneste som hindrer en i å innlede et forhold (eller flytte sammen med en man elsker, for den saks skyld), da stikker man jo bare kjepper i hjulene for seg selv. Anonymous poster hash: d752f...338
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå