Gå til innhold

har han mistet interessen?

Anbefalte innlegg

Gjest noradoll
Skrevet

Vært på 3 ordentlige date og hatt en rekke uformelle kaffemøter i løpet av 4 uker. Vi møttes en gang for lenge siden, men siden jeg måtte flytte for en periode ble det lagt på is. Jeg gjennopptok kontakten og har tatt initiativet halvparten av gangene. Vi hadde sex og det føltes normalt og vi møttes igjen flere ganger i ettertid. Fra å sende meldinger om at han tenkte på meg har meldingene nå blitt veldig korte. Han virker veldig opptatt, noe jeg vet han er, men synes tonen har forandret seg veldig. Jeg viste nok en mindre sjarmerende side sist siden jeg sa mye teit etter en del øl og whisky. Føler meg avvist og har vært den som har sendt melding etter at vi møttes sist. Vi sender sms annenhver dag, men virker som om det hele har stagnert litt. Vil gjerne møte han, men vegrer meg for i det hele tatt å sende melding. Han prioriterer ikke meg, legger planer mens jeg venter på at han har tid. Gjorde det veldig klart at han kom til å ha en travel uke. Så da holder jeg meg unna og venter. Sendte som sagt en sms etter sist møte så nå sender jeg ballen over til han. Synes dette er så irriterende. Liker ikke spill.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det sannsynlig at han har mistet interessen. Enten at han ikke var så keen i utgangspunktet, er blitt kjent med deg og synes ikke det er en match eller har fått det han ville ha siden dere allerede har hatt sex.

Vil ikke kalle det å "spille spill" - så lenge dere ikke er i et forhold så har ikke han noen forpliktelser og det er jo tydelig at han bare prioriterer andre ting.

Ikke kontakt ham mer, fortsatt med livet ditt og treff andre.

Hvis han skulle ta kontakt igjen etter en periode, så konfronter ham. Hvis han virkelig var interessert hadde dere fortsatt datet og i slike situasjoner hender det at han snur og bruker deg som reserveløsning. Ikke tillatt det.

• Liker 1
Gjest noradoll
Skrevet

Det jeg mener med å skifte tone er fra det å si at han tenker på meg i sms, stille mange spørsmål osv til å være mer kald. Avslutter meldingene på en mindre hyggelig måte enn før og virker mindre gira. I det siste har jeg tatt mer initiativ, han har ikke tatt noe initiativ. Hva gjør jeg?

Skrevet (endret)

Det jeg mener med å skifte tone er fra det å si at han tenker på meg i sms, stille mange spørsmål osv til å være mer kald. Avslutter meldingene på en mindre hyggelig måte enn før og virker mindre gira. I det siste har jeg tatt mer initiativ, han har ikke tatt noe initiativ. Hva gjør jeg?

Du avventer og gjør ingenting. Er han interessert, tar han initiativ når du ikke gjør det.

Endret av Marie90
  • Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Om jeg ikke tar mye feil så tipper jeg at hele forklaringen ligger i det du selv sier:

Jeg viste nok en mindre sjarmerende side sist siden jeg sa mye teit etter en del øl og whisky.

Vi aner ikke hva som ligger i det du sier, men jeg vil tro du finner åsaken der.

Det er ikke fryktelig vanskelig å klare å drepe ethvert tilløp til seriøs interesse vha. en del øl og whiskey.

• Liker 2
Gjest noradoll
Skrevet

Veldig klar over det, og angrer veldig. Det jeg også vet er at han har sett meg edru 10 ganger. Jeg unnskyldte meg også. Han drakk en del selv. Ikke noe å få gjort med det nå uansett:(

Skrevet

Rotating_earth_large.gif

Anonymous poster hash: 023dd...8b6
Skrevet

fortell han at du angrer på det du sa, spør han om hvorfor han er slik, og få et svar fra han om du syns det er det beste. Ellers er det jo bare å komme deg videre og se om han egentlig bryr seg eller ikke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...