Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest 1111
Skrevet

Har du gjort det slutt i et forhold noen gang? (..hvor ikke utroskap og slike ting var involvert)

Hvordan taklet du det?

Og hvordan taklet h*n det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Yoni
Skrevet

Ja, jeg har gjort det slutt med noen én gang.

Jeg prøvde å fortelle sannheten om situasjonen og om mine følelser. Han ble veldig veldig lei seg, det ble mye gråt og triste meldinger og e-mailer i ettertid. Dette er nesten et år siden og sist i påsken fikk jeg en trist melding i gjesteboken på hjemmesiden min.

Jeg synes fortsatt synd på ham og håper han kommer over det snart.

Skrevet

Jeg flyttet fra min forrige samboer for omtrent 3 år siden, etter at forholdet hadde vært dårlig de 2 siste årene. Det er noe av det verste jeg har gjort mot et annet menneske. Sorgen stod klistret utenpå ham, og øynene hans var helt tomme.

Det var forferdelig å høre ham si "Kan vi ikke prøve igjen, jeg elsker deg jo"...

Gjest Tolstoy
Skrevet

jeg har gjort det slutt 2 ganger fordi jeg fikk panikk

Gjest Madley
Skrevet

Jeg har gjort det slutt to ganger.

En gang med han jeg hadde vært sammen med i to år.

Han ble knust....Var ingen god følelse å se ham i tiden etterpå.

Andre gangen var, ja hva skal jeg kalle det? En fyr var forelsket i meg, vi rota på en fest..han trodde vi var sammen..Så jeg gjorde det "slutt" Siden jeg da ikke var enig i at vi var sammen...altså..ja..skjønner?

Skrevet

Jeg gjorde det slutt med min forrige kjæreste. Han kom med bagen sin og jeg visste det måtte skje... jeg tror jeg spurte om han syntes det funket mellom oss, og det syntes han ikke... i hvert fall var det ikke noe om og men, bare hadet... husker ikke så nøye hva som ble sagt. Men ingen tårer og ingen krangling.

Så sto jeg i vinduet og så han tuslet bort til bilen sin med bagen i hånden, og så tenkte jeg at jeg må vel gråte en skvett, for det gjør jeg ofte. Men så begynte jeg å le for han så så stusslig ut, og da bare satt jeg meg ned, tok en røyk og skrudde på tv-en.

Senere viste det seg at han drev med noe økonomisk drit som han hadde blandet meg oppi, og det sinnet jeg følte da jeg var tre dager fra Namsretten er vel det heteste og mest lidenskapelige jeg følte for ham på halvannet år...

I ettertid når jeg har sett ham, har han bare vært patetisk og stakkarslig og jeg synes bare synd på han. Så han faktisk her om dagen med dame og hennes barn (han har ikke rukket å få det store barnet selv...) og jeg følte ingenting, bare sympati for henne.

Skrevet

Nei. Bare hatt et forhold som kan kalles ordentlig jeg, og der har verken han eller jeg hatt noe behov for å gjøre det slutt så langt.

*Viva er svært takknemlig for sin deilige samboer/forlovede/bestevenn og håper hun aldri må bytte ham ut*

Skrevet

Nei, aldri gjort det slutt.

Ble sammen med en gutt en gang, og er fremdeles sammen med ham. Nå er vi gift :)

Gjest Klar melding best
Skrevet

Nei jeg har aldri gjort det slutt med noen. Jeg har vært den som etter noen dater har sagt at jeg ikke vil gå ut med dem mer, og jeg har skuffet noen..

I de mer seriøse forholdene er det jeg som har blitt dumpet! Det er forferdeli å bli vraket. Jeg har faktisk akkurat brukt 1 år på å komme over eks'en som brøt med meg uten å gidde å forklare meg hvorfor. :-(

Bare patetiske "jeg tror vi må ta pause"...og noen uker senere: "jeg tror jeg trives med å være fri". "Håper vi kan være nære, men overfladiske venner". Makan til vaghet og uklarhet skal en lete lenge etter!!! :roll: :-x

Gjest Seleena
Skrevet

Nei eg har aldri gjort det slutt uventa. Eg og kjæresten satt og snakka om forholdet og begge forstod at det ikkje funka lengre. Sjølv om det blei mykje grining og slikt, så måtte det bli slik. Men vennskapet beholdt vi og eg trur ikkje eg kjenner eit anna menneske som eg kjenner han. Er glad for at vi er så gode vener som det vi er og eg sett stor pris på han :klem2:

Skrevet

Ja, jeg har gjort det slutt en gang.

-Og det var minst like vondt som å bli forlatt.

Jeg vet jeg såret ham veldig, og at han sleit lenge etterpå. :cry:

Skrevet

Jeg har gjort det slutt to ganger.

Uansett hvor mye jeg planla, så ble det feil :oops:

Første gangen var jeg 16 år og dumpet min første kjæreste fordi jeg fikk klaustofobi av ham :ler: . Dessuten var det jo så mye annet der ute.

Egentlig brukte jeg en uke på å overse ham, i håp om at han bare skulle forsvinne. Det gjorde han selvfølgelig ikke. Til slutt tippet jeg bare over og kjeftet på ham til han spurte om jeg ville gjøre det slutt. Og da var det bare å svare ja.

Andre gangen var nesten like ille. Jeg var egentlig forelsket i en annen og visste at jeg bare MÅTTE kvitte meg med det jeg hadde. Problemet var at han bodde et godt stykke unna og at jeg ikke klarte å si noe pr. telefon. Det tok lang tid før jeg klarte å gjøre det slutt.

Men en dag, da vi satt og så på en film og lo masse, kom ordene av seg selv. Etterpå var han lei seg og jeg var utrolig lettet.

Skrevet

Joda, samtlige typer jeg hadde før jeg traff MANNEN I MITT LIV (som jeg har nå *glise bredt*) har jeg dumpa.

Første; JEG var for ung (han var 5 år eldre) - først og fremst. HAN derimot ville ha hus, unger, bil og full pakke. Men som sagt, ved å bare være 17 år på det tidspunkt syntes jeg han tok LITT vel hardt i *himle med øya* Jeg sa til han på en "klar" måte at jeg ikke var klar for noe "leke familie" greie og ville bli ferdig med utdannelse, få meg jobb etc etc....og at vi to var kommet til forskjellig plan i livet (eller no sånt)

Andre; snill kar joda, men da han rota seg bort i stoff sa jeg "BYE BYE" og forsvant ut av hans liv!!

Tredje; også snill kar (jækla hva snille karer man treffer men det har jo det derre "men'et" hengende etter....) men han var helgedranker. Og da mener jeg; bøtte ned på en kasse pils på fredagsettermiddag. Fortsette med litt sprit på kvelden. Reparere med pils på lørdagsmårra...så litt mer pils til tippekampen og samme sprit-suppa på kvelden. Søndag hangover og mandag på jobb. *PUHHH* ble sliten jeg og sa til han "DETTE gidder jeg ikke!!".

...så litt "tull og vas" før jeg ENDELIG traff the Man of My Life :hjerter:

The end! :sjarmor:

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Jeg gjorde det slutt med en gutt jeg var sammen med i ca 1 mnd i 7.klasse. Det var ikke så dramatisk akkurat :-)

Har blitt dumpa 1 gang,og det var forferdelig. Og nå har jeg funnet Mannen med stor M :-)

Mrs.Potter

Gjest 1111
Skrevet

Takk for så mange svar.

Jeg er en smule fortvilet fordi jeg vurderer å gjøre nettopp dette - gjøre det slutt med kjæresten. men jeg har aldri gjort det slutt før, har alltid vært den som har blitt såret. nå sitter jeg her og diskuterer med meg selv om og om igjen..

:(

Gjest TomKrus
Skrevet
Takk for så mange svar.

Jeg er en smule fortvilet fordi jeg vurderer å gjøre nettopp dette - gjøre det slutt med kjæresten. men jeg har aldri gjort det slutt før, har alltid vært den som har blitt såret. nå sitter jeg her og diskuterer med meg selv om og om igjen..

:(

Ender du opp med å gjøre det slutt så vær iallfall ærlig. Et snev av håp som blir hengende igjen gjør bare vondt verre.

Gjest 1111
Skrevet

Har ingen planer om å være uærlig jeg..

Gjest katti
Skrevet

Jeg slo opp med samboeren min for to dager siden.Det var helt forferdelig. :-(

Skal flytte fra han om noen dager når jeg har pakket å sånt.

Vi har snakket mye sammen om forskjellige ting som ikke har fungert så det gjør godt.Men det som er verst er at jeg ser hvor lei seg han er.

Føler meg som en dritt enda jeg vet at det er det beste for oss begge at vi ikke er kjærester mer men venner. :grine:

Gjest gjesta
Skrevet

Har slått opp en gang, og det var i 9. klasse.

Jeg fant ut at jeg egentlig ikke var forelsket i han, og det burde jeg jo ha skjønt tidligere. Vi hadde vært sammen i 3. måneder, og jeg greide ikke å kysse han engang, så jeg fant ut at det var likesågreit å krype til korset og gjøre det slutt.

Han begynte iallefall å grine, og så etter et par dager så begynte han å si at han var forelsket i bestevenninne mi i stedet, så jeg tror egentlig ikke han tok det så tungt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...