AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #1 Skrevet 16. oktober 2013 Kjøpte en REDKEN kur for farget hår - sånn rød boks med stort skrulokk. Mitt spørsmål er: er det sånn at på de ekte produktene så skal det være et sånt papp(?)lokk i mellom plastikket og kuren? Altså slik det er på alt; tannkrem osv? Kuren er kjøpt på Norby - jeg skal klage, men må bare vite hvordan pakningen egentlig er først.. Takk for svar! Anonymous poster hash: 3bf0a...407
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #2 Skrevet 16. oktober 2013 Kjøpte en REDKEN kur for farget hår - sånn rød boks med stort skrulokk. Mitt spørsmål er: er det sånn at på de ekte produktene så skal det være et sånt papp(?)lokk i mellom plastikket og kuren? Altså slik det er på alt; tannkrem osv? Kuren er kjøpt på Norby - jeg skal klage, men må bare vite hvordan pakningen egentlig er først.. Takk for svar! Anonymous poster hash: 3bf0a...407 Evt.,et hvitt, tynnere plastikklokk :-) TS Anonymous poster hash: 3bf0a...407
Kira-delta Skrevet 16. oktober 2013 #3 Skrevet 16. oktober 2013 Kjøpte du den på frisøren ved siden av der alle restaurantene er, ved siden av helsekosten ellernoe? I andre etasje?
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #4 Skrevet 16. oktober 2013 Kjøpte du den på frisøren ved siden av der alle restaurantene er, ved siden av helsekosten ellernoe? I andre etasje? 2.etage like ved maxi-mat tror jeg..? Bitteliten forretning. Ødela hele fargen min.. Ble helt blass... I tillegg til dette er den mer 'vannete' i konsistensen og mangler som sagt sånn "beskyttelseslokk" som jeg tror de egentlig skal ha for at det ikke skal komme luft inn. Kjøpte to stk, skikkelig irriterende. Anonymous poster hash: 3bf0a...407
Kira-delta Skrevet 17. oktober 2013 #5 Skrevet 17. oktober 2013 2.etage like ved maxi-mat tror jeg..? Bitteliten forretning. Ødela hele fargen min.. Ble helt blass... I tillegg til dette er den mer 'vannete' i konsistensen og mangler som sagt sånn "beskyttelseslokk" som jeg tror de egentlig skal ha for at det ikke skal komme luft inn. Kjøpte to stk, skikkelig irriterende. Anonymous poster hash: 3bf0a...407 Åja, disse to frisørsalongene har samme eier tror jeg, de heter hvertfall det samme.. Jeg kjøpte joico k-pak som jeg mistenker var fake. Den hadde skilt seg og blitt klumpete... Oppdater her om du bytter den da
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #6 Skrevet 17. oktober 2013 Åja, disse to frisørsalongene har samme eier tror jeg, de heter hvertfall det samme.. Jeg kjøpte joico k-pak som jeg mistenker var fake. Den hadde skilt seg og blitt klumpete... Oppdater her om du bytter den da Akkurat! I tillegg har jeg rødt hår - så fargen er relativt sårbar i utgangspunktet.. Derfor skulle jeg legge ekstra kroner i å ivareta det skikkelig.. Jaja, sure penger. Jeg har gitt beskjed om mine mistanker til senteret og de satt pris på tilbakemeldingen. Jeg holder deg oppdatert på hva det blir til :-) Anonymous poster hash: 3bf0a...407
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #7 Skrevet 17. oktober 2013 Jeg kjøper på nett- via london- det er ikke slik "beskyttelseslag" som skiller/ kan de være fake? det er fra look fantastic Anonymous poster hash: a0e27...d04
vimsefrøken Skrevet 17. oktober 2013 #8 Skrevet 17. oktober 2013 Jeg har kjøpt min fra Bli Vakker og den hadde heller ikke noe beskyttelseslokk, bare det vanlige lokket.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #9 Skrevet 17. oktober 2013 Jeg har brukt mange ulike Redken-kurer på boks, og ingen av dem har hatt sånt beskyttelseslag, bare lokket. Tror det er vanlig på hårkur. Anonymous poster hash: 90af3...513
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå