Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte en REDKEN kur for farget hår - sånn rød boks med stort skrulokk. Mitt spørsmål er: er det sånn at på de ekte produktene så skal det være et sånt papp(?)lokk i mellom plastikket og kuren? Altså slik det er på alt; tannkrem osv?

Kuren er kjøpt på Norby - jeg skal klage, men må bare vite hvordan pakningen egentlig er først..

Takk for svar!

Anonymous poster hash: 3bf0a...407

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte en REDKEN kur for farget hår - sånn rød boks med stort skrulokk. Mitt spørsmål er: er det sånn at på de ekte produktene så skal det være et sånt papp(?)lokk i mellom plastikket og kuren? Altså slik det er på alt; tannkrem osv?

Kuren er kjøpt på Norby - jeg skal klage, men må bare vite hvordan pakningen egentlig er først..

Takk for svar!

Evt.,et hvitt, tynnere plastikklokk :-)

TS

Skrevet

Kjøpte du den på frisøren ved siden av der alle restaurantene er, ved siden av helsekosten ellernoe? I andre etasje?

Skrevet

Kjøpte du den på frisøren ved siden av der alle restaurantene er, ved siden av helsekosten ellernoe? I andre etasje?

2.etage like ved maxi-mat tror jeg..? Bitteliten forretning. Ødela hele fargen min.. Ble helt blass... I tillegg til dette er den mer 'vannete' i konsistensen og mangler som sagt sånn "beskyttelseslokk" som jeg tror de egentlig skal ha for at det ikke skal komme luft inn. Kjøpte to stk, skikkelig irriterende.

Skrevet

2.etage like ved maxi-mat tror jeg..? Bitteliten forretning. Ødela hele fargen min.. Ble helt blass... I tillegg til dette er den mer 'vannete' i konsistensen og mangler som sagt sånn "beskyttelseslokk" som jeg tror de egentlig skal ha for at det ikke skal komme luft inn. Kjøpte to stk, skikkelig irriterende.

Åja, disse to frisørsalongene har samme eier tror jeg, de heter hvertfall det samme..

Jeg kjøpte joico k-pak som jeg mistenker var fake. Den hadde skilt seg og blitt klumpete...

Oppdater her om du bytter den da :)

Skrevet

Åja, disse to frisørsalongene har samme eier tror jeg, de heter hvertfall det samme..

Jeg kjøpte joico k-pak som jeg mistenker var fake. Den hadde skilt seg og blitt klumpete...

Oppdater her om du bytter den da :)

Akkurat!

I tillegg har jeg rødt hår - så fargen er relativt sårbar i utgangspunktet.. Derfor skulle jeg legge ekstra kroner i å ivareta det skikkelig.. Jaja, sure penger.

Jeg har gitt beskjed om mine mistanker til senteret og de satt pris på tilbakemeldingen. Jeg holder deg oppdatert på hva det blir til :-)

Skrevet

Jeg kjøper på nett- via london- det er ikke slik "beskyttelseslag" som skiller/ kan de være fake?

det er fra look fantastic

Anonymous poster hash: a0e27...d04
Skrevet

Jeg har kjøpt min fra Bli Vakker og den hadde heller ikke noe beskyttelseslokk, bare det vanlige lokket.

Skrevet

Jeg har brukt mange ulike Redken-kurer på boks, og ingen av dem har hatt sånt beskyttelseslag, bare lokket. Tror det er vanlig på hårkur.

Anonymous poster hash: 90af3...513

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...