AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #1 Skrevet 16. oktober 2013 Hei! Er på jakt etter et sett med boblebukse og jakke til dame. Noen som har tips? Gjerne rimelig! Salg noe sted nå feks? :-) Prøver å forberede meg på kalde dager ;-) Anonymous poster hash: 3b992...c99 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #2 Skrevet 16. oktober 2013 Boblesett? Skikkelig narkisjakke med matchene bukse? Grøss.. Hvorfor ikke bare kjøpe en heldress? Anonymous poster hash: 1f06d...2c3
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #3 Skrevet 16. oktober 2013 Boblesett? Skikkelig narkisjakke med matchene bukse? Grøss.. Hvorfor ikke bare kjøpe en heldress? Anonymous poster hash: 1f06d...2c3 Haha, folk er så slemme her ass.. :-P Nei, jeg tenker på en boblejakke og en boblebukse. De behøver verken være lik farge eller mønster.. Visste ikke helt hva jeg skulle kalle det..? Altså jeg vil ha noe å kunne være ute i snøen med. Gå på ski, ake mm. Helst to separate deler. :-) Anonymous poster hash: 3b992...c99
Wonders Skrevet 16. oktober 2013 #4 Skrevet 16. oktober 2013 (endret) Full dress hadde jeg gått til Jula eller Biltema for. Coop Hypermarked på Løren/Økern har også mye bra til en liten penge. Todelt dress også. Jeg vil ikke stresse med fancy utstyr i snø og kulde. Men om du vil ha noe som gjerne er pent er vel Stormberg mitt neste stoppested. Endret 16. oktober 2013 av Wonders
Frisørdama Skrevet 16. oktober 2013 #5 Skrevet 16. oktober 2013 Tilbud på Jessheim nå disse dagene på skijakke og bukse, stormberg.
Wonders Skrevet 29. oktober 2013 #6 Skrevet 29. oktober 2013 Hei! Er på jakt etter et sett med boblebukse og jakke til dame. Noen som har tips? Gjerne rimelig! Salg noe sted nå feks? :-) Prøver å forberede meg på kalde dager ;-)Anonymous poster hash: 3b992...c99 Hva gikk du for ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå