Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2004 #1 Del Skrevet 2. mai 2004 Har alltid sett på megselv som en stille og rolig person. Har meget bra utseende har jeg fått høre. Men det har ikke noe å si når man er så snill for jenter liker kun slemme gutter... *henviser til teamet som har blitt omtalt myye litt lenger nede på siden* Fra og meg i dag skal jeg bli SLEM! Helvetes kvinner altså... de er noen vrak hele gjengen! De er kun brukenes til 2 ting her i verden. Og det er å kn**** og hente øl til meg når jeg sier at jeg vil ha en!!! TVen klarer jeg å slå på selv når fotballkampen begynner. Som jeg skrev... er kun 2 ting jeg forventer av en kvinne.. sex og at de kan hente øl til meg ! Men er faen meg enkelte kvinner som ikke klarer å hente en jævla øl når jeg ber om et heller! Nei da hiver jeg henne ut av huset mitt for slike kvinner klarer jeg meg foruten. Så neste helg er det på jakt igjen for å finne ett passe fint bytte. Mange kvinner ser rett og slett ikke ut... så jeg spør ofte om de har noe imot om jeg feier over dem en eller to ganger. De blir gladelig med på morroa de. Men hvorfor i h..... forventer de noe mer dagen etterpå? Jeg gjorde de bare en tjeneste ved å gi de litt godsaker. Nei skaff meg en skikkelig dame! en søt og sexy dame. Som VET når fotballkampene begynner slik at hun har ølen klar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus_venus Skrevet 2. mai 2004 #2 Del Skrevet 2. mai 2004 Tror kanskje du burde vurdere en cyberskin vagina. Den henter ikke øl, men ellers er den med på alt du vil.... *S* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. mai 2004 #3 Del Skrevet 2. mai 2004 Kva med boikotting av gjesteinnlegg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2004 #4 Del Skrevet 2. mai 2004 VEL! Det mest vesentlige er å ha en dame som kan hente øl når JEG ber henne fixe det. JÆVLA iriterenes å stresse å hente øl midt under fotballkampen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus_venus Skrevet 2. mai 2004 #5 Del Skrevet 2. mai 2004 VEL! Det mest vesentlige er å ha en dame som kan hente øl når JEG ber henne fixe det. JÆVLA iriterenes å stresse å hente øl midt under fotballkampen. Ja, uff det er forferdelig. Forstår deg godt. Likevel tror jeg den beste løsningen for deg er en cyberskin vagina og en kjølebag som de setter ved siden av godstolen FØR kampen.... PS: Husk nok kjøle elementer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2004 #6 Del Skrevet 2. mai 2004 Må ha ekte vare! Holder da faen ikke med noe cyberskin greie! På en lørdagsaften før jeg drar på byn og drikker meg dritings forventer jeg 3 ting: Fotball, øl og sex. enkelt og greit. Jeg titter på kampen med ølen i høyrehånden og venstrehånden på rompen til damen som sitter oppå meg. Jeg syns ikke jeg krever så jævla mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity Skrevet 2. mai 2004 #7 Del Skrevet 2. mai 2004 Kan jeg foreslå www.ordbok.no - slik at du kanskje klarer å få et ordforåd på over 100 ord? Jeg skjønner jo at det gjenspeiler intelligensen din, men det går an å jukse litt, vet du! Samtidig vil jeg anbefale deg å lese litt om ordeling, tegnsetting og lære deg når vi bruker stor forbokstav. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mskancke Skrevet 2. mai 2004 #8 Del Skrevet 2. mai 2004 Gjest Hvorfor tar du ikke bare med et par øl før kampen begynner, og FØR du setter deg ned?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pterodactylkake Skrevet 2. mai 2004 #9 Del Skrevet 2. mai 2004 Om du forventer at kvinnfolket skal spre beina for en sutrepeis som deg, så kan du iallfall se langt etter at hun kommer med øl til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2004 #10 Del Skrevet 2. mai 2004 Om du forventer at kvinnfolket skal spre beina for en sutrepeis som deg, så kan du iallfall se langt etter at hun kommer med øl til deg. Virket nesten som du tok deg nær av deg jeg skrev gitt. Har du hørt om ironi? 8) Hvis ikke så kan jeg fortelle at det jeg skrev bare er kødd ! Måtte bare provosere litt.. og det klarte jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2004 #11 Del Skrevet 3. mai 2004 Jenter da, dette var jo ganske tydelig ironi.. han skrev jo at han hadde tenkt å bli slem gutt, og ville bare prøve ut slemheten på oss! Ser ikke ut til at det funket hellet, gjest. Men jeg skjønner hva du mener. Er selv sammen med en "slem" gutt, og tiltrekkes ikke noe særlig av helt uspennende gutter. Rådet mitt til deg, er å være litt mer "subtilt slem". Går du over streken, blir du bare drittsekk for oss (som demonstrert over). Vær akkurat passe slem. Det vil si (med fare for tunge generaliseringer her..): - Ikke undergrav dine maskuline verdier, eller det som føles naturlig for en mann. - Ikke prøv å være venn med alle jenter. Vær en litt distansert råtass. - Venn deg av med å like å vaske opp eller bake brød. Du kan til nød gjøre det, men med hat og stort engasjemet hver gang. - Vær "handy". Fiks ting og mekk på ting. Løft ting for henne. Løft henne også, og sleng henne rundt for å imponere med din styrke. - Skaff deg en maskulin høbby som ikke er så vanlig for oss kvinner (leirdueskyting, motorsykkelmekking, veteranbiler, fallskjermhopping, osv) Lykke til på din vei inn i "slemheten"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 3. mai 2004 #12 Del Skrevet 3. mai 2004 Jenter da, dette var jo ganske tydelig ironi.. han skrev jo at han hadde tenkt å bli slem gutt, og ville bare prøve ut slemheten på oss! Ser ikke ut til at det funket hellet, gjest. Men jeg skjønner hva du mener. Er selv sammen med en "slem" gutt, og tiltrekkes ikke noe særlig av helt uspennende gutter. Rådet mitt til deg, er å være litt mer "subtilt slem". Går du over streken, blir du bare drittsekk for oss (som demonstrert over). Vær akkurat passe slem. Det vil si (med fare for tunge generaliseringer her..): - Ikke undergrav dine maskuline verdier, eller det som føles naturlig for en mann. - Ikke prøv å være venn med alle jenter. Vær en litt distansert råtass. - Venn deg av med å like å vaske opp eller bake brød. Du kan til nød gjøre det, men med hat og stort engasjemet hver gang. - Vær "handy". Fiks ting og mekk på ting. Løft ting for henne. Løft henne også, og sleng henne rundt for å imponere med din styrke. - Skaff deg en maskulin høbby som ikke er så vanlig for oss kvinner (leirdueskyting, motorsykkelmekking, veteranbiler, fallskjermhopping, osv) Lykke til på din vei inn i "slemheten"! Jeg anbefaler at du er deg selv, jeg. Det er som regel enklest det. Du drar kanskje ikke gjesten over her, men du kan uansett ikke vinne dem alle. Du trenger bare å vinne en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 3. mai 2004 #13 Del Skrevet 3. mai 2004 HMen er faen meg enkelte kvinner som ikke klarer å hente en jævla øl når jeg ber om et heller! Nei da hiver jeg henne ut av huset mitt for slike kvinner klarer jeg meg foruten. Så neste helg er det på jakt igjen for å finne ett passe fint bytte. Nei... Kanskje hvis du hadde vært litt hyggeligere, hadde jenta gjort den tjenesten for deg, vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doo Wop Skrevet 3. mai 2004 #14 Del Skrevet 3. mai 2004 Fortsett med å være snill gutt du. Det er da nok drittsekker i denne verden! Dessuten: SLEMME gutter er knulle emne, SNILLE gutter er kjæreste emne!! PS: Hvis du virkelig vil ha en dame til å hente øl til deg når det er fotballkamp, bør du hente øl til henne når det er Sex og singelliv også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2004 #15 Del Skrevet 3. mai 2004 Fortsett med å være snill gutt du. Det er da nok drittsekker i denne verden! Dessuten: SLEMME gutter er knulle emne, SNILLE gutter er kjæreste emne!! PS: Hvis du virkelig vil ha en dame til å hente øl til deg når det er fotballkamp, bør du hente øl til henne når det er Sex og singelliv også. Etter det du sier så vil hun være utro med en slem gutt når hun vil knulle :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvar Skrevet 3. mai 2004 #16 Del Skrevet 3. mai 2004 Tro jeg Gjest som er for snill - det finnes de jentene som liker snille gutter også. Og det finnes allerede mange av de menn som er slemme og vulgære og ekle. Vær deg selv du. Liker de deg ikke - så er de ikke gode nok for deg. Noen ganger kan jeg tiltrekkes litt sånn småfrekke typer - men ikke som er mansjåvenistiske og ekle og vulgære og kvinnefiendlige. Mer sånn at de har er lite rampet glimt i øyet. Vær deg selv du, de finnes de jentene som liker snille gutter. Så kan du heller være litt "små slem" av og til Synes ikke du skal gi opp iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pterodactylkake Skrevet 3. mai 2004 #17 Del Skrevet 3. mai 2004 Virket nesten som du tok deg nær av deg jeg skrev gitt. Har du hørt om ironi? 8) Hvis ikke så kan jeg fortelle at det jeg skrev bare er kødd ! Måtte bare provosere litt.. og det klarte jeg også er du med på leken, får du tåle steken. Så klart skjønte jeg dette, men vil helst komme med litt andre innlegg enn et med kun en " " i hvis du skjønner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulv i fåreklær Skrevet 4. mai 2004 #18 Del Skrevet 4. mai 2004 Dessuten: SLEMME gutter er knulle emne, SNILLE gutter er kjæreste emne!! Dette er dere jenter i ett nøtteskall ... Lukter dobbeltmoral her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. mai 2004 #19 Del Skrevet 4. mai 2004 Ulv frå DOL? Det var lenge siden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå