AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #1 Skrevet 16. oktober 2013 Å sove sammen med min nye kjæreste er blitt vanskeligere enn forventet. Han snorker høyt,og sover i tillegg veldig urolig.Det vil si at han stønner og klynker,og plutselig kan slå ut med armene eller kaste seg rundt - alt dette i søvne. I natt toppet det seg med at han "glefset" etter meg i søvne. Jeg fikk et rødt bitemerke i tinningen der tennene hadde truffet huden. Jeg nevnte ikke dette for ham da vi stod opp, men synes det var en skremmende opplevelse, at jeg uten forvarsel kan bli bitt i søvne liksom Jeg skvatt så sinnssykt til og fikk hjertet i halsen. Nå gruer jeg meg til å sove med ham igjen og aner ikke hvordan jeg skal ta det opp uten å fornærme eller gjøre ham flau. Er det normalt å gjøre sånt i søvne ? Kan det være tegn på psykiske plager? Han har vært mye stresset og deprimert i det siste. Han er ellers snill og grei i våken tilstand:) Anonymous poster hash: 16e0b...8d8
314 Skrevet 16. oktober 2013 #2 Skrevet 16. oktober 2013 Det var rimelig spesielt... Har aldri opplevd det samme med noen, heller ikke hørt andre fortelle om det... Ikke rart du skvatt...!! Håper det var et engangstilfelle for din del! Spør hva han drømte om i natt. (Var han en hund kan det jo være oppklart) Du kan fortelle grunnen til at du spør uten å være noe flau, mange kan gjøre rare ting i søvne. Og de mener det ikke selv. Men du må jo få søvnen din du også, uten at det er mulig du må ta stivkrampesprøyte..:-)
Omnivore Skrevet 16. oktober 2013 #3 Skrevet 16. oktober 2013 Jeg har bitt kjæresten min i søvne et par ganger, men da fordi han har lagt armen sin over ansiktet mitt. Ender opp med at han hyler i smerte og jeg griner av dårlig samvittighet, men etterpå ler vi av det. Han er ikke spesielt redd for meg, men har skjønt at ansiktet mitt ikke er den beste plassen å hvile armen sin på.
Avalon Skrevet 16. oktober 2013 #4 Skrevet 16. oktober 2013 Min samboer har revet meg i håret i søvne, har fått en albu og to i hodet, og et kne i korsryggen. Han sover også urolig til tider, er veldig pratsom i søvne også. Har aldri hatt problemer med å si det til han dersom han har dunket borti meg eller noe. Sier ifra der og da også. Slike ting er da virkelig ikke ille å si til noen! 2
Hulderen Skrevet 16. oktober 2013 #5 Skrevet 16. oktober 2013 Det må du kunne snakke med ham om, uten at han blir hverken fornærmet eller flau. Hvis du ikke kan ta opp ting han gjør ubevisst, hvordan skal du senere kunne ta opp ting du misliker som han gjør i våken tilstand? Mulig dere må få dere hvert sitt soverom, eventuelt to enkltsenger i samme rom. Det finnes løsninger på det meste.
Gjest Badabing Skrevet 16. oktober 2013 #6 Skrevet 16. oktober 2013 Tja, det ble jo sikkert ikke gjort med vilje, men det er klart det er ubehagelig. Eksen min sov veldig urolig, og vekket meg en gang med en skikkelig albue hvorpå han mumler "Sorry, skulle bare få på meg bagen". Han hadde ingen psykiske plager såvidt jeg vet, og jeg var sammen med ham en stund. Det er ikke noe galt i at du sier det.
brunsaus123 Skrevet 17. oktober 2013 #7 Skrevet 17. oktober 2013 Det kan være han har opplevd noe traumatisk som han drømmer om? Min far får ofte utløp for sine 40 år på sjøen om nettene...Isåfall må du ta det opp med han.
Lutetium 71 Skrevet 17. oktober 2013 #8 Skrevet 17. oktober 2013 Å sove sammen med min nye kjæreste er blitt vanskeligere enn forventet. Han snorker høyt,og sover i tillegg veldig urolig.Det vil si at han stønner og klynker,og plutselig kan slå ut med armene eller kaste seg rundt - alt dette i søvne. I natt toppet det seg med at han "glefset" etter meg i søvne. Jeg fikk et rødt bitemerke i tinningen der tennene hadde truffet huden. Jeg nevnte ikke dette for ham da vi stod opp, men synes det var en skremmende opplevelse, at jeg uten forvarsel kan bli bitt i søvne liksom Jeg skvatt så sinnssykt til og fikk hjertet i halsen. Nå gruer jeg meg til å sove med ham igjen og aner ikke hvordan jeg skal ta det opp uten å fornærme eller gjøre ham flau. Er det normalt å gjøre sånt i søvne ? Kan det være tegn på psykiske plager? Han har vært mye stresset og deprimert i det siste. Han er ellers snill og grei i våken tilstand:) Anonymous poster hash: 16e0b...8d8 Nå er det jo fullmåne for tiden...
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #9 Skrevet 17. oktober 2013 Jeg slår ofte typen min om natta hvis han blir for påtrengende, og jeg drømmer at det er noen andre ;P Anonymous poster hash: d2f14...546
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå