Gå til innhold

"Har du hatt mange kjærester du da?"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du som dater på nettet og ellers:

Hvordan reagerer du på spørsmål som "Har du hatt mange kjærester før du da"?

fra en av motsatt kjønn som du enda ikke kjenner så godt?

Typisk scenario er at jeg kommer i snakk med en mann på Sukker og han forteller at han er ganske uerfaren med damer, har hatt få kjærester osv..

Og så kommer han med spørsmålet:...

"Du har kanskje mer erfaring"? eller lignende.

(Jeg har en seriøs profil som ikke kan misforstås,bare så det er sagt.)

Hva synes dere om denne type spørsmål om fortiden helt i starten,før man er blitt særlig kjent?

Anonymous poster hash: 510c0...399
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det er helt greie spm jeg. Hadde ikke lagt noe mer i det og bare svart på spørsmålene.

Anonymous poster hash: 14320...0cc

• Liker 4
Skrevet

Ville ikkje opna med det spørsmålet akkurat, men det er naturlig at det kjem i bli-kjent fasen. Eller om ein har hatt serriøse forhold og kor lenge det er siden. Tenker det er like interessant. Svarer vell bare på spørsmålet, uten å legge til altfor mange detaljer.

Skrevet

Det kommer vel kanskje opp en gang, men for min del bør det ikke være fokus i i begynnelsen. Det viktige er at hun på samme måte som jeg er ferdig med tidligere forhold.

Anonymous poster hash: 09584...4a3
Skrevet

Syns det er mer naturlig at det kommer litt senere, ikke så tidlig. Jeg ville ikke sagt noe spesifikt, men noe ala "ja jeg har jo vært i forhold før, og siste forholdet mitt var for 2 år siden" eller noe slikt.

Skrevet

ts her.Jeg synes også dette er et spørsmål som bør komme litt senere.

Føler nesten jeg må stå til rette for personer som jeg ikke kjenner:( og hvorfor virker det som det kun er de uten dameerfaring som spør om dette tidlig? Er det fordi de er usikre på seg selv og vil finne ut om jeg har hatt mye sex eller mer sex enn dem?

Anonymous poster hash: d95bf...ded
Skrevet

Jeg synes i grunn det er et greit spørsmål, for meg er i hvert fall dette noe av det jeg lurer på. Ikke at det har så mye å si i det lange løp, men det er jo litt forskjell på en som ble singel forrige uke og har 100 forhold bak seg, og en som har vært singel en stund..

Men det er vel ikke det første man spør om.

Skrevet (endret)

Jeg hadde synes det hadde vært rart om jeg hadde fått spørsmål om det så tidlig.

Synes det er greit å stille litt mer forsiktige spørsmål først. "Jobber du eller studerer du?, hva liker du å gjøre? Osv.
For meg så blir det kjedelig i lengden så før eller senere så liker jeg å sprike det opp litt :P Jeg synes det er gøy å være random, og liker veldig godt å tullesnakke :nigo: Er også gøy å snakke om mer frekke ting, men føler at det er kleint å gjøre med en gang. Om jeg ikke får den responsen jeg ønsker fra jenten, så snakker jeg ikke på den måten i det hele tatt.

I og med at han har lite erfaring med damer som han sier så vet han gjerne ikke helt hvilke spørsmål han skal stille, og hvordan man prater "normalt" på nett. Jeg synes også det var rart i begynnelsen og fremsto sikkert som en raring, men slik er det gjerne når en situasjon er ny.

Endret av .-L-.
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...