AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #1 Skrevet 16. oktober 2013 Og han skal flytte ut. Det beste hadde selvsagt vært om han flyttet på dagen, men det er 2-3 uker igjen av den mnd vi ble enig om at han skulle få på å skaffe seg nytt husvære.... Og jeg sliter... Det er rett og slett kjempevanskelig, og veldig ubehagelig. Er ingen følelser inni bildet annet enn at jeg selvsagt er glad i ham, men ikke romantisk sett... Så har det seg også slik at jeg ikke kommer meg så mye ut pga kronisk sykdom, så prøver så godt jeg kan å holde ut... Hvordan overleve siste tiden sammen? Er redd for å havne tilbake til gamle vaner, der man føler at man sitter fast i forholdet igjen.... Tips? Anonymous poster hash: 7f6b0...5b5
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #2 Skrevet 16. oktober 2013 Er i samme situasjon, bare motsatt.. Jeg får ikke tatt over leiligheten før 1. nov, noe som er utrolig frustrerende! Har så lyst å bare flytte ut derfra og starte på nytt.. Er utrolig vanskelig for meg. Får nok tiden til å gå ved å jobbe mye på kveldstid og dra hjem til familie når jeg har fri. Anonymous poster hash: c89e1...e5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå