Gå til innhold

Hvordan samsover dere - egentlig..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser poenget ditt, men tror egentlig ikke de som samsover er de som hyler høyest om krybbedød ditt og krybbedød datt. Tror heller at de som er så redd for krybbedød heller velger å ha baby i egen seng ved siden av/bedside crib/ammemadrass osv...

Anonymous poster hash: bab6c...b5c

Ja det var egentlig at det var problematisk å ikke følge rådene jeg var opptatt av, ikke hvem som sa hva :)
  • Liker 1
Skrevet

Er ikke disse "reglene" en sikkerhet da? En baby som havner under dyna eller blir liggende i en varm armkrok å puste inn karbondioksid kan jo ikke være bra? Folk hyler opp om krybbedød om noen har et langhåra lammeskinnspose men forhåndsregler ved samsoving er det ikke så nøye med????

Anonymous poster hash: a07c3...3e9

Reglene er absolutt en sikkerhet ja. Jeg bare lurte på hvor mange som egentlig følger reglene i det daglige. Vi skal jo være så korrekte på alt vi gjør med babyene, men jeg svikter skikkelig på både dette punktet og andre i forhold til hva jeg gjør under svangerskap og med babyen.

Likevel anser jeg meg som en god mor... Men skriver som AB for å slippe å bli slaktet her. :sjenert:

Når helsesøster minner om reglene er jeg selvfølgelig enig, men når jeg er stuptrøtt og babyen sover kun inntil meg i senga er jeg ikke spesielt prinsippfast...

Til mitt forsvar roper jeg hverken om langhåra skinn, sprinkelbeskyttere eller noe som helst... ;)

TS

Anonymous poster hash: a8c3b...550

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...