AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #1 Skrevet 16. oktober 2013 Hei! Har fått meg en fantastisk kjæreste og forholdet slår to måneder om ikke så alt for lenge. Altså er det ganske nytt. Før vi begynte å date kjente vi hverandre ikke. Jeg trodde helt ærlig at jeg ikke kunne bli så glad i noen så fort. Men plutselig her om dagen så forsvant alt av sommerfugler som om de aldri hadde vært der. Jeg er fortsatt kjempeglad i kjæresten og tror virkelig at han er riktig for meg. Men jeg ønsker bare å få tilbake de sterke følelsene jeg har hatt frem til nå. Har hørt om denne perioden hvor følelsene for hverandre dabber litt av, meb det er jo alt for tidlig etter bare to måneder. Selv om sommerfuglene er vekk, tenker jeg på han hele tiden. Jeg savner han og har lyst til å være med han. Altså "elsker" jeg han som en kjæreste, men mangler den kilende følelsen jeg burde hatt av å være nyforelska. Hva skjer med meg?Anonymous poster hash: 0835c...1a7
Gjest Awzm me Skrevet 16. oktober 2013 #2 Skrevet 16. oktober 2013 De nyrforelskede sommerfuglfølelsene kan forsvinner vel normalt sett etter 2- 6 mnd, tror jeg? Finnes mange unntak. Jeg har aldri opplevd å miste den følelsen for noen jeg har vært forelsket i, men det har vart maks et år før forholdet ryker fordi det ikke går lenger bare. Men det er i allefall ikke unormalt å miste de etter to mnd heller, for noen. Kanskje det er fordi dere har vært for mye sammen i det siste, eller alle lysene er slått på, altså alle hemmeligheter og personlige ting ligger på bordet, og det er ikke så spennende lenger? 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #3 Skrevet 16. oktober 2013 Det er da helt normalt at sommerfuglene/kilingen i magen/den mest intense forelskafølelsen dør etter en stund. Tror det er ytterst få, om noen overhodet, som føler det slik for alltid. Anonymous poster hash: f9a1f...233
lillaskogfiol Skrevet 16. oktober 2013 #4 Skrevet 16. oktober 2013 Prøv å savne han litt ekstra, være litt fra han, når du da ser han igjen så vil sommerfuglene komme tilbake til og med før du skal møte han ) Er litt sånn med meg ihvertfall.
Gjest lottelh Skrevet 16. oktober 2013 #5 Skrevet 16. oktober 2013 De kommer tilbake! Hadde en sånn periode med kjæresten etter tre måneder - jeg visste at han var den rette, men jeg følte meg ikke nyforelska. Et par uker etter var sommerfuglene tilbake, og nå, nesten to år etter, er de flere enn noen gang.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #6 Skrevet 16. oktober 2013 Det du beskriver er helt vanlig, og jeg har opplevd det selv. Slike sommerfugler kommer og går, og så lenge du vet at du vil være sammen med ham og at han er riktig for deg, er det det viktigste Anonymous poster hash: 49f67...21e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå