Gå til innhold

pule-partner

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Er det rart å ha en pulepartner? Vi er kompiser til vanlig, men når vi føler for det, så gjør vi det.. ikkeno følelser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde en god knullkompis i et par år... hadde oss sånn litt dann og vann... helt greit, bare det ikke blir bråk og bølger av det.

Bare vit at begge er på linje, en knullkmpis kan du finne hvor som helst, gode venner vokser ikke på trær.

Min knullkompis forsvant da jeg giftet meg, og det fikk meg til å lure på hva han hadde følt i årene før... Men herregud, han hadde da sjansen, så det var ingenting å grine for... Nå er vi heldigvis gode venner igjen og han har fått seg dame og alt er bare velstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bambee

Jeg har også en knullekompis....sønn til venner av mamma og pappa, og når vi er der kjeder vi oss ofte... og tar vi oss ofte en knull mens de voksne fester. Kjæreser blir vi aldri, men knullekompiser er vi!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Diddl

Er vel mange som har det- men er ganske lett at det kommer følelser inn i bildet- og da blir det ofte litt vanskelig.. Særlig vist den ene har følelser- og den andre ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg ser noen problemer med det:

1) Hvis man tenker "han kunne jeg ikke forelske meg i-han er ikke min type, derfor kan jeg ligge med ham uten å bli såret": men hvordan kan man ha sex/TENNE på med en man ikke har "følelser for"?

2) Jeg kunne ikke ha vært knulle-kompis med en mann som jeg aner jeg kan utvikle følelser for...da blir jeg så fordømt såret!

Jeg ser for meg flere aktuelle menn: men de faller enten i kategorien "aktuell kjæreste" eller "total uaktuell". Kanskje jeg ikke er ment til å ha slike overfladiske forhold da?

Eller hvordan tenker dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser noen problemer med det:  

1) Hvis man tenker "han kunne jeg ikke forelske meg i-han er ikke min type, derfor kan jeg ligge med ham uten å bli såret": men hvordan kan man ha sex/TENNE på med en man ikke har "følelser for"?  

2) Jeg kunne ikke ha vært knulle-kompis med en mann som jeg aner jeg kan utvikle følelser for...da blir jeg så fordømt såret!  

Jeg ser for meg flere aktuelle menn: men de faller enten i kategorien "aktuell kjæreste" eller "total uaktuell". Kanskje jeg ikke er ment til å ha slike overfladiske forhold da?  

Eller hvordan tenker dere andre?

Kanskje man kun tenner litt på det rent fysiske hos hverandre, eller fordi det er litt forbudt? Selv hadde jeg en knullkompis en liten periode. For oss var det det rent fysiske. Vi hadde bare lyst på hverandre. :wink: Jeg syntes han var lekker, og han syntes det samme om meg. Til vanlig var han en kompis som jeg kunne prate med om alt mulig rart.

Jeg har også vært sammen med en som hadde ei fra før. Vi utviklet veldig raskt intense følelser for hverandre, men jeg ba han til slutt om å dra til forloveden for å se om det lille de hadde igjen av forholdet kunne berges. Det var noe av det vanskeligste jeg har gjort, fordi jeg hadde de følelsene for han. Det var ikke lettere for han heller, men det var til det beste. Hun fikk aldri vite om oss.

I ettertid fikk jeg vite at de gikk hvert til sitt. Han har nå funnet seg ei ny dame, og er lykkelig og fornøyd med henne. :D Jeg er forlovet med en utrolig flott bergenser. :D

Konklusjon: Knullekompis er enklere enn å være elskerinne. Hvertfall for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Det er vel helt greit? tror det er ganske vanlig

Konklusjon: Knullekompis er enklere enn å være elskerinne. Hvertfall for meg.

Hva er forskjellen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med knullekompis mener jeg at det ikke er en annen involvert hos den andre parten. En kan vel kalle seg selv elskerinne hvis en har en knullekompis, men i dette tilfellet valgte jeg å tolke elskerinne som en som er tredjemann i et forhold som egentlig bare skulle inneholde to. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg skrev over her med "ser noen problemer med dette".

Jeg kunne vel godt tenke meg en slik uforpliktende "knullekompis" som dere som elegant kaller det, men jeg frykter stort for at jeg utvikler følelser for mannen. Jeg klarer ikke å skille mellom det rent kroppslige og noe "mer".

Er DET like normalt som å ha en "knullekompis" tro?

Hadde jeg fått utført en lobotomi derimot, kunne jeg vel ha fint klart å skille det rent kroppslige fra mitt følelsesregister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...