pusleline Skrevet 16. oktober 2013 #1 Skrevet 16. oktober 2013 Er interessert i erfaringer med parkdress til 1-åring. Hva er behovet, hva er erfaringer med merker og type...? Grunnen til at jeg har en som fyller 1 i mars, og for h*n er det jo begrenset hvor høyt aktivitetsnivå det blir ute i vinter. Tenker derfor at en dress som passer vår/høst er mer aktuell enn en tykk vinterdress. Men, det er jo så mye å velge i. Lurer litt på en tynn enkel dress som kan bli tilpasses årstid og temperatur med ull under. Synes forresten Nøstebarn sin er fin, men skeptisk da den ikke er vanntett. .. Tips?
Gjest Kv84 Skrevet 16. oktober 2013 #2 Skrevet 16. oktober 2013 Er interessert i erfaringer med parkdress til 1-åring. Hva er behovet, hva er erfaringer med merker og type...? Grunnen til at jeg har en som fyller 1 i mars, og for h*n er det jo begrenset hvor høyt aktivitetsnivå det blir ute i vinter. Tenker derfor at en dress som passer vår/høst er mer aktuell enn en tykk vinterdress. Men, det er jo så mye å velge i. Lurer litt på en tynn enkel dress som kan bli tilpasses årstid og temperatur med ull under. Synes forresten Nøstebarn sin er fin, men skeptisk da den ikke er vanntett. .. Tips? Remis synes jeg er super, god kvalitet. Men sykt dyrt. Kan jo bruke en brukt dress de første årene, da ungen gjerne vokser fort fra dressen.
Tordensky Skrevet 16. oktober 2013 #3 Skrevet 16. oktober 2013 Vi har en regndress fra Reflex til vår ettåring. Den er i romslig størrelse så han har plass til mye ull under. Fornøyd så langt hvertfall :-) Kostet 499,- og da fikk vi med fleecedress og.
Stinelin Skrevet 16. oktober 2013 #4 Skrevet 16. oktober 2013 Vi har en softshelldress fra NameIt til vår som ble ett år i mai, og den har vært veldig fin som vår- og høstdress. Om det er skikkelig regn bruker han regnbukse og -jakke. Bare regnbukse er fint om det er vått på bakken men ellers fint vær, mye mindre tett enn hel regndress når man ikke trenger det.
Susan Sto Helit Skrevet 16. oktober 2013 #5 Skrevet 16. oktober 2013 Til ettåring har vi brukt brukt reima-dress, men har også veldig god erfaring med troll sin 2 i 1 dress, med uttagbart innerfor på barn som får hjelp med påkledning. Den er veldig god og vanntett.
Gjest Dorey Skrevet 16. oktober 2013 #6 Skrevet 16. oktober 2013 Vi har en tynn dress fre Reflex nå på høsten (med ull og fleece under) og er veldig fornøyde med den! Vind- og vanntett, slitesterk og med mange reflekser. Til vinteren har vi kjøpt en en Reima-dress, vi hadde flaks og fant på salg, men hadde kjøpt den uansett.
pusleline Skrevet 16. oktober 2013 Forfatter #8 Skrevet 16. oktober 2013 Takk for tips Det er jo snakk om en forholdsvis kort periode, samt begrenset aktivitetsnivå på så små (både pga kulde og sannsynligvis lite gåing), så jeg tenker at de dyre dressene får vi ta til neste vinter. Har en brukt reima i str 68 nå, og grunnen til at jeg allerede ser etter dress til vinter/vår er en bestemor som ønsker å kjøpe dress.
fruBeist Skrevet 17. oktober 2013 #10 Skrevet 17. oktober 2013 Om du kjøper en dress med uttagbart fór som passer nå, så er det bedre plass i den til våren når barnet er større og fóret ikke er nødvendig lenger.
pusleline Skrevet 17. oktober 2013 Forfatter #11 Skrevet 17. oktober 2013 Har sett litt på refleks sin som har uttagbart for Har mange merker dette?
Sunshower Skrevet 17. oktober 2013 #12 Skrevet 17. oktober 2013 Vi har en tynn dress fra Reflex nå på høsten (med ull og fleece under) og er veldig fornøyde med den! Vind- og vanntett, slitesterk og med mange reflekser. Samme her Har kjøpt en tykkere til vinterkulda også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå