Gå til innhold

Skillevegg/romdeler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har nettopp flyttet inn i egen kjellerleilighet, noe jeg elsker. Dessverre er den ene negative tingen med kjellerleiligheten at inngangsdøren går direkte inn i soverommet. Dette hadde ikke plaget meg så veldig, helt til jeg etterhvert begynte å få besøk og jeg følte folk trampet rett inn i noe som kanskje burde være litt mer "privat" (hehe) Spørsmålet mitt er da om noen har noen ideer til hvordan jeg kan sperre av soverommet på en eller annen måte og lage en slags egen "gang". Jeg vurderte en skillevegg/romdeler type japanske-greier, men nå har jeg heller ingen peiling på hvor man kan få tak i slike. Har også vurdert en slags gardin, men ville høre om dere som kanskje er litt mer erfarne hadde noen forslag.

Bør også kanskje nevne at soverommet ikke er verdens største, så jeg utelukker slike expedit-hyller ettersom de blir litt for store.

Håper dere kan hjelpe en litt frustrert sjel.

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville kjøpt noen lette, rimelige gardiner og hengt opp som skille i en sånn skinne fra taket eller med en stang om du finner noe som er langt nok og kan henges opp. Lett å dra ut av veien og hekte til siden ved behov og ikke for "tungt".

Skrevet

Skjermbrett

Anonymous poster hash: 3df7f...6e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...