AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #1 Skrevet 15. oktober 2013 Hei dere! Vi møttes på jobben for noen uker siden, og jeg syntes at var superkjekk fra førtse sekund jeg så ham. Vi har pratet litt på jobben (men det er dessverre ikke mye tid til småprat). Siste helgen inviterte jeg ham på en pils, sammen med mine andre venner og han ville gjerne være med. Vi fikk snakket en del, han spanderte noen drinker på meg (helt uoppfordret), og jeg føler vi fikk god kjemi. Han virker dessverre veldig sjenert, definitivt en innandvendt type. Jeg er vant til at det er guttene som tar initiativet og vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå. Jeg håpet på at han skulle kanskje ta kontakt etter helgen - føler det er hans "tur" å ta initiativet. Jeg har grunn til å tro at han liker meg også, hver gang jeg kommer bort til han på jobb virker han veldig stresset, noe han ikke er rundt andre kollegaer (også jenter). Vi fikk også god kontakt på lørdag og flørtet litt (tror han løsnet litt pga alkoholen ) Vi er fortsatt i den litt "kleine" fasen. Jeg er selv ikke veldig sjenert, men blir det når jeg er rundt ham. Jeg kommer ikke til å se ham på en stund nå (jobber kun deltid), så jeg tekte å sende han en melding etter hvert. Jeg har veldig lyst til å bli bedre kjent med ham, men vil ikke være altfor pågående heller. Jeg har ingen problemer med å ta initiativet, og lurer på om jeg burde gi ham litt mer tips på at jeg er interessert, eller om jeg burde gi ham mer space. Vi er begge i 20-årene. Noen synspunkter? Anonymous poster hash: 2d06a...c4f
Adhara Skrevet 16. oktober 2013 #2 Skrevet 16. oktober 2013 Tråden er ryddet for tulleinnlegg. Irrlys, mod.
Wonders Skrevet 16. oktober 2013 #3 Skrevet 16. oktober 2013 Hei dere! Vi møttes på jobben for noen uker siden, og jeg syntes at var superkjekk fra førtse sekund jeg så ham. Vi har pratet litt på jobben (men det er dessverre ikke mye tid til småprat). Siste helgen inviterte jeg ham på en pils, sammen med mine andre venner og han ville gjerne være med. Vi fikk snakket en del, han spanderte noen drinker på meg (helt uoppfordret), og jeg føler vi fikk god kjemi. Han virker dessverre veldig sjenert, definitivt en innandvendt type. Jeg er vant til at det er guttene som tar initiativet og vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå. Jeg håpet på at han skulle kanskje ta kontakt etter helgen - føler det er hans "tur" å ta initiativet. Jeg har grunn til å tro at han liker meg også, hver gang jeg kommer bort til han på jobb virker han veldig stresset, noe han ikke er rundt andre kollegaer (også jenter). Vi fikk også god kontakt på lørdag og flørtet litt (tror han løsnet litt pga alkoholen ) Vi er fortsatt i den litt "kleine" fasen. Jeg er selv ikke veldig sjenert, men blir det når jeg er rundt ham. Jeg kommer ikke til å se ham på en stund nå (jobber kun deltid), så jeg tekte å sende han en melding etter hvert. Jeg har veldig lyst til å bli bedre kjent med ham, men vil ikke være altfor pågående heller. Jeg har ingen problemer med å ta initiativet, og lurer på om jeg burde gi ham litt mer tips på at jeg er interessert, eller om jeg burde gi ham mer space. Vi er begge i 20-årene. Noen synspunkter? Anonymous poster hash: 2d06a...c4f Ta med han på en gåtur, hvor han ikke trenger å være innesperret eller blandt andre folk. Snakk så lite som mulig. La han komme til orde. Ha fokus på hva han sier, hva han er opptatt av, - og vær genuin/ekte ! Spør masse spørsmål uten å virke helt airhead eller fjåsete. Ikke ja og nei spørsmål, men åpene spørsmål. Hva tenker du om Når du sier det, hva mener du... Når tenkte du på Åssen var det å Man kan bare invistere tid egentlig. Siden det er gått så kort tid er det ikke mye annet å gjøre. Tenk deg om. Vil du date en kollega???
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #4 Skrevet 16. oktober 2013 Finnes det virkelig normale mennesker som trenger HJELP til å snakke naturlig med andre normale mennesker? Da burde det kanskje ringe en lite bjelle hos seg selv.Anonymous poster hash: a77dc...6ed 1
Gjest Heartbeat Skrevet 16. oktober 2013 #5 Skrevet 16. oktober 2013 Finnes det virkelig normale mennesker som trenger HJELP til å snakke naturlig med andre normale mennesker? Da burde det kanskje ringe en lite bjelle hos seg selv.Anonymous poster hash: a77dc...6ed For mye pc, tv og tlf kanskje..
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #6 Skrevet 16. oktober 2013 For mye pc, tv og tlf kanskje.. Vel. Hvor søker de hjelp, og hvordan hjelp får man da i så fall? Hvordan har denne hjelpen fungert tidligere med andre problemstillinger? På tide å enten oppsøke en psykolog da, eller en narsissist som mener en vet bedre enn en psykolog.Anonymous poster hash: a77dc...6ed
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #7 Skrevet 16. oktober 2013 Finnes det virkelig normale mennesker som trenger HJELP til å snakke naturlig med andre normale mennesker? Da burde det kanskje ringe en lite bjelle hos seg selv.Anonymous poster hash: a77dc...6ed Har du hørt om å være sjenert? Anonymous poster hash: 2d0d3...d3c 3
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #8 Skrevet 16. oktober 2013 Har du hørt om å være sjenert? Anonymous poster hash: 2d0d3...d3c Man skal høre mye før ørene faller av, tror jeg. Har du hørt om å være sjenert, pga diverse årsaker? Altså, hva det er disse diverse årsakene? Og.. har du hørt om noe annet enn å være sjenert men med samme oppførsel? Anonymous poster hash: a77dc...6ed
Wonders Skrevet 17. oktober 2013 #9 Skrevet 17. oktober 2013 kan dere hjelpe ts og ikke diskutere dere i mellom?
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #10 Skrevet 17. oktober 2013 Takk Wonders for noen tips. Jeg tror også det vil hjelpe hvis vi får litt alenetid, uten noen andre kollegaer/venner rundt. Jeg ser også at det var kanskje min feil at jeg pratet litt for mye, så neste gang skal jeg være mer oppmerksom på hva han har å si. Jeg vil faktisk bli bedre kjent med ham. Det ser ut som jeg må bare være tålmodig med ham (ikke min sterkeste side, må jeg si ). Det hadde bare vært fint om han hadde gitt meg noe respons på om han har lyst på noe mer eller ikke. Så lenge føler jeg at han liker meg, men man kan aldri være 100% sikker. Jeg vil invitere han på en date, men vil ikke skremme han bort... Og nei, jeg har ikke noe imot å date en kollega, jeg jobber der bare deltid, pluss at det er en midlertidig jobb, noe jeg driver med ved siden av studiene for å få litt ekstra inntekt. TS Anonymous poster hash: 2d06a...c4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå