Gjest anonym97531 Skrevet 15. oktober 2013 #1 Skrevet 15. oktober 2013 (endret) . Endret 24. mars 2016 av anonym97531
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #2 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg hadde sagt det til han. Klarer dere ikke fikse det, så er det ikke noe mer å gjøre. Da er han bare ikke den typen. Anonymous poster hash: 3fd81...87a
Gjest anonym97531 Skrevet 15. oktober 2013 #3 Skrevet 15. oktober 2013 (endret) . Endret 24. mars 2016 av anonym97531
Adhara Skrevet 16. oktober 2013 #4 Skrevet 16. oktober 2013 Tråden er ryddet for tulleinnlegg. Irrlys, mod.
Gjest Elseby13 Skrevet 16. oktober 2013 #5 Skrevet 16. oktober 2013 Hvis han er slik nå, så kan du bare se for deg hvirdan det blir om 10, 20, 30 år... Du planlegger jo å gifte deg med ham? Smertene bør ikke hindre ham i å legge armen rundt deg. Det er bare en unnskyldning. Tenk deg om, du er bare 21. Finn deg heller en som vil vise sin kjærlighet.
Gjest Miranda2011 Skrevet 16. oktober 2013 #6 Skrevet 16. oktober 2013 Hei. Jeg er en jente på 21 som er sammen med en gutt på 21 år. Vi har vært sammen i 2 år og 6 mnd nå. Vi er samboere og er også forlovet. I det siste har jeg selv vært usikker på dette forholdet. Er heller ikke sikker på om det er pga meg eller pga han. Han er ikke den mest kosete og romantiske typen, mens det er jeg. Jeg elsker kos og romantikk. Han liker best å være litt for seg selv og helst sitte alene i hjørnet i sofaen vår mens jeg sitter på andre siden. Dette tar jeg veldig tungt. Han oppfordrer veldig sjeldent til kos og det hender mange ganger at jeg må mase meg til å få en klem eller et kyss. Han ble operet i begynnelsen av september nede ved korsryggen og sier han har mye smerter der dem operete. Dette skjønner jeg jo, når han er mye på sykehuset for å rense såret osv. Alikevel er det vanskelig for meg at han avviser meg. Han forteller meg at han ikke orker å kose da han har nok med å tenke på smertene han har. Jeg har flere ganger grått av frustrasjon fordi jeg savner en kjæreste som holder rundt meg og viser at han er stolt av meg. Slik var jo denne gutten før, men nå er det akkurat som om han er borte. Jeg føler meg så utrolig alene, selv om vi bor sammen. Jeg har jo heller ikke lyst til å gå fra han fordi jeg elsker han og vi er utrolig like samtidig som vi er ulike, noe jeg synes er en god match. Folk sier at vi er et av de søteste parene dem har sett og flere av mine venner har sagt at dem ikke kan se for seg at det blir slutt mellom oss fordi vi kler hverandre fysisk og psykisk. Hvis det er bare nå pga smerter etter operasjonen, må du gi han tid til å bli frisk. Ingen med smerter har så veldig lyst å kose, det skjønner du sikkert. Men hvis dette er sånn han er, så passer dere rett og slett ikke sammen. Dere har forskjellige behov. 1
Mike Waters Skrevet 16. oktober 2013 #7 Skrevet 16. oktober 2013 Jeg blir alltid så fascinert av mennesker som savner ditt og datt av grunnleggende ting i sitt forhold, men alikevel så er det drømmemannen/kvinnen, drømmeforholdet og 100% match og kobling. Kansje en ide å vente med bryllup til du blir helt sikker? 7
Avalon Skrevet 16. oktober 2013 #8 Skrevet 16. oktober 2013 Jeg skjønner godt at han ikke orker kos når han har vondt. Heller ikke alltid smertestillende tar bort mer enn bare toppen på smertene, og en kan ha vondt lenge etter slike operasjoner. 1
Hulderen Skrevet 16. oktober 2013 #9 Skrevet 16. oktober 2013 Når du vurderer om dere skal fortsette sammen, så baser det på hva du selv føler. At dine venner mener at dere matcher, er ikke nok. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå