Gå til innhold

Shopping i Berlin?

Isolde

Anbefalte innlegg

Skal til Berlin neste uke og lurer på om dere har noen tips til shopping der? Tenker ihvertfall å gå innom en barbour butikk og kjøpe meg en jakke. Er det spesifikke steder jeg burde gå på?

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøpte mine 2 barbour jakker i Norge, og det er egentlig like greit. Prisene ligger på ca. det samme.

Var i Berlin i sommer og shoppingen var generelt dritdårlig (for min stil).

Jeg går mest i Ralph Lauren, Lacoste type ting, så du må se det litt an hva du liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Det er mye bra shopping i Berlin.

Det ligger en Barbour-butikk på Kurfurstendamm, og jeg syntes prisene virket litt rimeligere. Kunne virke som man sparte omtrent 20%.

Om du tar U-bahn til Kurfurstendamm og den gata der, har du typisk dyre designerbutikker, men også litt annet.

Mot Alexanderplatz og Mitte, finner du en del billigere butikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes ikke Barbour var så mye billigere enn Berlin enn i Norge, men butikken er veldig fin! Kurfurstendamm er jo blitt nevnt, og i tillegg kan du skjekke kjøpesenteret "KaDeWe" ved Ubahn stasjonen som heter "Wittenbergplatz". Det er en god del merkebutikker der, men i etasjene over plan 1 er det klær til en litt billigere penger, men fortsatt merker da.

Ha en fin tur! Koste meg masse da jeg var i Berlin i sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye bra shopping i Berlin.

Det ligger en Barbour-butikk på Kurfurstendamm, og jeg syntes prisene virket litt rimeligere. Kunne virke som man sparte omtrent 20%.

Om du tar U-bahn til Kurfurstendamm og den gata der, har du typisk dyre designerbutikker, men også litt annet.

Mot Alexanderplatz og Mitte, finner du en del billigere butikker.

Ja jeg har søkt litt rundt på nettet, og tenkte at nå må jeg slå til og kjøpe meg en jakke! Har sett ut en jakke jeg vil ha, og hvis jeg kan spare noen kroner er jeg veldig fornøyd (fattig student, haha).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes ikke Barbour var så mye billigere enn Berlin enn i Norge, men butikken er veldig fin! Kurfurstendamm er jo blitt nevnt, og i tillegg kan du skjekke kjøpesenteret "KaDeWe" ved Ubahn stasjonen som heter "Wittenbergplatz". Det er en god del merkebutikker der, men i etasjene over plan 1 er det klær til en litt billigere penger, men fortsatt merker da.

Ha en fin tur! Koste meg masse da jeg var i Berlin i sommer.

Det er jo uansett mye morsomme å shoppe i utlandet, når man først har valgt seg ut hva man vil ha! Så da er det ikke så farlig om jeg ikke sparer såå mye.. Hehe! Ja har vært i Berlin før, men da har jeg gjort andre ting. Så tenkte jeg skulle shoppe litt denne gangen. Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...