AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #1 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg er veldig glad i søsteren min og jeg er veldig glad i bestevenninnen min. Begge har vært mine næreste hele mitt liv. Men gradvis det siste året har de to funnet tonen og blitt veldig gode venner. De ringer hverandre og henger sammen. Jeg kan ringe bestevenninnen min og da sier hun "pratet med *** i sted og hun sa"blablabla"...også tenker jeg etterpå..jasså..hun pratet med henne også har jeg ikke fått tak i min søster på en hel dag... Hva er dette? De prioriterer hverandre ovenfor meg og plutselig har ingen tid til meg lenger og de henger sammen i helgene. Det er åresvis siden jeg fikk en hel helg med bestevenninnen min. Jeg er så glad i dem begge og jeg vet de er glad i meg (og det er selvfølgelig fint at de kan finne glede i hverandre.......).. Men det er bare så innmari trist for meg å bli utestengt fra de to nærmeste. Og spesielt når jeg har bedt om å få bli med gang på gang! Jeg føler meg som en dritt og jeg fortjener sikkert å være venneløs. Man kan nok tenke at vi fint kan være tre og kose oss sammen, men disse to lager liksom en klikk - og stenger meg ute av den.. Uff.. Så fjortiss...Nå må jeg sove, viktig dag i morgen, men jeg ligger bare å vrir meg..Jeg vil sove..Men jeg bare gråter og er skikkelig bagatell-analyserer og sutrer.. ser knapt hva jeg skriver...Føler at jeg har tidenes kjærlighetssorg! Ser for meg hvordan det blir fremover.. Søsteren min er en bedre utgave av meg og selvfølgelig er det fint.. Hvem vil ikke ha bedre utgaver av folk.. Jeg har faktisk aldri vært sjalu på henne før nå selv om det er massevis jeg kan misunne henne på (det meste,faktisk)..Jeg syns dette er vondt og jeg skulle ønske noen kunne trøste meg litt nå. Det er for barnslig til å ta opp med noen! Anonymous poster hash: ff574...18c
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #2 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg hadde det sånn også, bare med mine to bestevenninner. Til slutt hang de sammen ofte, og hver gang jeg skulle møte en av de så ble det alltid oss tre sammen, så jeg sluttet også være med de til slutt, eller ble mer distansert fra de iallefall. Angret på at jeg introduserte dem. Fremdeles sånn nå. Anonymous poster hash: 478c2...e61
Adhara Skrevet 16. oktober 2013 #3 Skrevet 16. oktober 2013 (endret) Tråden er ryddet for innlegg på engelsk. Er det spørsmål til moderering, så tas dette på Ris og ros. Irrlys, mod. Endret 16. oktober 2013 av irrlys
Mulancholy Skrevet 16. oktober 2013 #4 Skrevet 16. oktober 2013 Er det ikkje lov å skrive engelsk?? Men svensk er lov? Syntes det er lettere å forstå engelsk enn svensk... Sorry at eg hoppa litt av tema der, blei berre så nysgjerrig på kva som blei rydda vekk... Ellers syntes eg det er veldig synd at dere har det på den måten, men eg kan aldri tenke meg at desse to med vilje stenger deg ute. Det at dei har hatt det kjekt i lag uten deg til stede betyr ikkje at du ikkje kan ha det kjekt på samme tida. Prøv å slappe til av i forhold til det, få deg nye venner som du kan bruke tid på når du ikkje kan være med disse to. Det kan hende det er ein naturlig overgang og at du og venninna di ikkje passer så godt i lag lengre? Ikkje sjå på søstera di som ein betre versjon av deg sjølv, ingenting godt kan komme ut av det. Du er deg og ho er ho...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå