Imax Skrevet 2. mai 2004 #1 Del Skrevet 2. mai 2004 I morgen begynner jeg å sykle til jobben, for nå er det mai! Vet at det blir slitsomt de første ukene og at jeg blir veldig støl, men så kommer det seg. Skal bli deilig å få litt "gratis" trening hver dag. Flere som henger seg på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 2. mai 2004 #2 Del Skrevet 2. mai 2004 Jepp, jeg! Men ikke når det regner... :oops: Nei, det er jeg egentlig ikke flau over, jeg gidder ikke bli våt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 2. mai 2004 #3 Del Skrevet 2. mai 2004 Jeg sykler til og fra skolen hele året. København er kjempe godt tilrettelagt for sykling, og det er deilig med litt frisk luft om morgenen. Med godt regntøy går det fint selv om det regner også. Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 2. mai 2004 #4 Del Skrevet 2. mai 2004 Jeg skulle gjerne syklet til og fra skolen jeg. og jeg regner med jeg ikke har noen god grunn til å ikke gjøre det heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Muslingen Skrevet 2. mai 2004 #5 Del Skrevet 2. mai 2004 Jeg skulle veldig gjerne ha syklet avgårde hver morgen... Men med nesten 2 mil til byen, orker jeg ikke det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillebi Skrevet 2. mai 2004 #6 Del Skrevet 2. mai 2004 Jeg pleier å sykle, men omtrent like ofte går jeg. Det er bare oppover til jobb, derfor er det like greit å gå siden jeg bruker omtrent like lang tid og blir mindre svett. Det eneste som er kjipt er når jeg skal hjem igjen.. Hvis jeg skal ha med meg en del "stæsj" kjører jeg bil... (Eller hvis jeg er litt treig med å stå opp en morgen og vil spare 10 minutter..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Esther Skrevet 2. mai 2004 #7 Del Skrevet 2. mai 2004 Jeg sykler så lenge det er mulig - om vinteren når det er fare for glatte veier, så går jeg. Har ikke kjørt til jobb på mange år :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 3. mai 2004 #8 Del Skrevet 3. mai 2004 Jeg går eller sykler når det ikke sprut regner eller jeg har dårlig tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicia Skrevet 3. mai 2004 #9 Del Skrevet 3. mai 2004 Hva med oss som går til jobb da? Her sliter jeg meg til fots gjennom snø, frost og sludd og så blir jeg ikke tilgodesett med så mye som et alternativ på avstemningen? *pføy* :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. mai 2004 #10 Del Skrevet 3. mai 2004 Skulle gjerne ha gjort det, men sykkelen min ble stjålet da den stod låst i garasjen :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pterodactylkake Skrevet 3. mai 2004 #11 Del Skrevet 3. mai 2004 Skulle gjerne, men jeg er god om jeg sykler fra kristiansand til mandal hver dag istedenfor liker jeg godt å gå til rutebilen istedenfor å ta ekstrabusser, og gå masse generelt sett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 3. mai 2004 #12 Del Skrevet 3. mai 2004 Har fire mil til jobben jeg, så jeg står over syklinga... Jfr en annen tråd her, så håper jeg dere passer dere når dere er ute og sykler *Ta'n med døra!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 4. mai 2004 #13 Del Skrevet 4. mai 2004 Jeg har 2 mil til jobb så jeg står nok over desverre! Skulle gjerne ha syklet/gått/tatt buss for den saks skyld, men slik er det å bo på landet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunilla Skrevet 4. mai 2004 #14 Del Skrevet 4. mai 2004 SYkler på jobb - så mye jeg kan. Er så helgid å bo bare 5 km unna jobb - kjører bil hvis jeg trenger den i jobbsammenheng, hvilket er relativt sjelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 4. mai 2004 #15 Del Skrevet 4. mai 2004 Jeg gjør det ikke, vi bor for langt fra jobben. Men dersom vi flytter nærmere kommer jeg helt sikkert til å sykle om sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the imp Skrevet 4. mai 2004 #16 Del Skrevet 4. mai 2004 Sykler både til skole og jobb. Går jo så mye fortere, men så er det bare noen få km også da. Var foresten utrolig flink da jeg bodde hjemme hos mamma og hadde sommerjobb. Syklet 1,5 mil for å komme til jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bare meg 79 Skrevet 4. mai 2004 #17 Del Skrevet 4. mai 2004 Ja sykkler, til og fra jobb hver dag!!! Regn eller ikke, er ikke laget av papir så tåler det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2004 #18 Del Skrevet 5. mai 2004 Nei, det hadde berre vore tull for min del. Bur 300 meter fra jobben, raskare å gå enn å sykle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 5. mai 2004 #19 Del Skrevet 5. mai 2004 Jeg vurderer det... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZIBRA Skrevet 5. mai 2004 #20 Del Skrevet 5. mai 2004 Syklen er selvfølgelig blett stjålen, så nå går jeg 40 min til jobben hver morgen. Og 40 min hjem igjen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå