Lagbugdc Skrevet 15. oktober 2013 #1 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg blir sett ned fordi jeg bruker min fritid på pc/ps3, enn å bruke penger for å se bra ut. Hvorfor skal det være slik, noen som må være mercigladiator også ^^
amonyn Skrevet 15. oktober 2013 #2 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg blir sett ned fordi jeg bruker min fritid på pc/ps3, enn å bruke penger for å se bra ut. Hvorfor skal det være slik, noen som må være mercigladiator også ^^ Jeg ser ikke ned på deg.
Magnifique Skrevet 15. oktober 2013 #3 Skrevet 15. oktober 2013 Hei. Hva man bruker pengene og sin fritid på, er jo helt opp til personen selv. Jeg er en gamer. Det er få, eller ingen av mine venner som vet det, faktisk. De er ikke interesserte i gaming, så jeg har egentlig aldri snakket med dem om det. Så selv har jeg ingen problemer med folk som gamer - for jeg er jo en gamer selv. Ha-ha.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #4 Skrevet 15. oktober 2013 Hvis du hadde spilt siden vanilla og hadde gnome male som main, kunne jeg datet deg, jeg. Anonymous poster hash: 33cc2...1c1
Lagbugdc Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter #5 Skrevet 15. oktober 2013 Ja, jeg hadde det faktisk, Corporal Mageyx første char på wow
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #7 Skrevet 15. oktober 2013 Hvis du hadde spilt siden vanilla og hadde gnome male som main, kunne jeg datet deg, jeg. Anonymous poster hash: 33cc2...1c1 Guilty!Anonymous poster hash: 19981...185
Gjest .-L-. Skrevet 16. oktober 2013 #8 Skrevet 16. oktober 2013 (endret) Hva legger du i ordene "bruke tid på å se bra ut"? Endret 16. oktober 2013 av .-L-.
Lagbugdc Skrevet 16. oktober 2013 Forfatter #9 Skrevet 16. oktober 2013 Hva legger du i ordene "bruke tid på å se bra ut"? Treningsenter, solarium og alt som havner under det.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #10 Skrevet 16. oktober 2013 Ja, jeg hadde det faktisk, Corporal Mageyx første char på wow Oh my! Ikke verst ;D Anonymous poster hash: 33cc2...1c1
Gjest JakeGreen Skrevet 16. oktober 2013 #11 Skrevet 16. oktober 2013 Det er vel mulig både å trene, ta vare på seg selv og spille data? Det ene utelukker vel ikke det andre? At noen angivelig ser ned på deg er nok en refleksjon av hva du selv tenker, ikke nødvendigvis oppfatningen til allmuen.
Gjest .-L-. Skrevet 16. oktober 2013 #12 Skrevet 16. oktober 2013 Treningsenter, solarium og alt som havner under det. Jeg er heller ikke opptatt av å gå på treningsentre, ta solarium og alt det der. Man kommer langt med å bare kjøpe matchende klær, faktisk. Eller så er det veldig smart å engasjere seg i noe. Man kan godt game, er jo ikke noe gale i det, men dersom det er det man sitter og gjør hele dagen så sier det litt om hvilke prioriteringer man gjør seg. Jeg er engasjert i studentsamfunnet i Bergen, og det går mye tid av på det. Møter mange folk, får nye venner og blir en person som kjenner mange. Jeg har ikke trengt å måtte bruke så mye tid på et treningssenter for å få damer etter meg. Den delen har ordnet seg selv i de periodene jeg har hatt det bra og har vært engasjert i noe Spiller sc2 av og til Det er vel mulig både å trene, ta vare på seg selv og spille data? Det ene utelukker vel ikke det andre? At noen angivelig ser ned på deg er nok en refleksjon av hva du selv tenker, ikke nødvendigvis oppfatningen til allmuen. Tenker det samme. Ofte er egne negative tanker den største fienden.
Gjest Runforit Skrevet 17. oktober 2013 #13 Skrevet 17. oktober 2013 Som en annen sa så utelukker ikke det ene det andre. At du ikke bryr deg noe om hvordan du ser ut henger ikke sammen med at du er en gamer. Jeg gamer, jogger 4 mil i uka, krøller håret og har en variert og spennende garderobe. Så selv om jeg velger å sitte inn en hel dag og bare game så trenger jeg ikke å la meg selv forfalle eller se ut som en uteligger 1
Lady Skrevet 17. oktober 2013 #14 Skrevet 17. oktober 2013 Viktigste er at du liker det du driver med på fritiden, så kan andre få mene hva de vil:-)
Lagbugdc Skrevet 18. oktober 2013 Forfatter #15 Skrevet 18. oktober 2013 Jaja, har kjøpt meg gta 5. Skal drit i alt andre folk sier. Jeg er glad for at jeg har arbeid hvor jeg bruker føttene mine til å gå og bruke musklene mine til å løfte. Jeg er ikke så bitter som folk skal tro, men blir så forbanna når ''pappa gutter skal være 100gang bedre enn alle andre'' dem skulle fått en real gang med juling. Juling? Dem rømme bak kompisan sine slik at dem må ikke få noe skrubbsår i ansikte. Patetisk verden jeg lever I.
Singha Skrevet 18. oktober 2013 #16 Skrevet 18. oktober 2013 Du hørtes ganske bitter ut i den siste posten der, altså. 1
Lagbugdc Skrevet 18. oktober 2013 Forfatter #17 Skrevet 18. oktober 2013 Du hørtes ganske bitter ut i den siste posten der, altså. Jeg synes det er greit å være anon på nett slik at jeg kan mindfucke folk. Som tror jeg er 15år med seriøse problemer. Men i den virkelige verden er jeg helt motsatt. Bare ta dere en tur til obs på Lade. Så får dere møtte en seriøse butikkmedarbeider .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå