Gjest Seleena Skrevet 2. mai 2004 #1 Skrevet 2. mai 2004 Hei! Har du vore på festival før og føle at blodet brusar for ein til? Har du nokre plassar å anbefale til ei jente som likar poprock? Har veldig lyst å få med meg festivalen i Kristiansand (åh, kjem ikkje på namnet!) men er litt usikker på om det er verdt pengane å komme ned der, bu i telt i sørpevær og aldri få dysje kvar dag Kva må eg rekne med å betale for ein slik tur om man kjører frå Bergen?
Gjest Gjesta Skrevet 2. mai 2004 #2 Skrevet 2. mai 2004 Quartfestivalen i Kristiansand kommer til a bli bra i år! Det regner ikke så mye under quarten....det er for det meste finevær så du slipper mest sannsynlig å vasse i sørpe... Clea
Felicia Skrevet 2. mai 2004 #3 Skrevet 2. mai 2004 Quartfestivalen i Kristiansand kommer til a bli bra i år! Det regner ikke så mye under quarten....det er for det meste finevær så du slipper mest sannsynlig å vasse i sørpe... Du snakker som en som ikke har vært der i det siste. De siste 2 årene har det styrtregnet flere av dagene :-? Men det som er fint med Quarten er at det er (om man er tidligt ute) mulig å booke hotell eller campinghytter slik at man slipper telt-maset.
Gjest Seleena Skrevet 2. mai 2004 #4 Skrevet 2. mai 2004 Felicia: Hotel? Så flott! Finst det ei heimeside som viser konsertane på quarten?
Gjest pace Skrevet 2. mai 2004 #5 Skrevet 2. mai 2004 Seilte ned til Quart sommeren for 2 år siden. Men lå bare i seilbåten og daffa, hadde ikke noe billetter til noe. Skal prøve å få med meg Glastonbury festivalen i England neste sommer(om 1 år), sammen med noen fyrer jeg har blitt kjent med via internett. http://www.glastonbury-festivals.co.uk/ Det ligger i sør-vest england.
Felicia Skrevet 2. mai 2004 #6 Skrevet 2. mai 2004 Felicia: Hotel? Så flott! Finst det ei heimeside som viser konsertane på quarten? www.quart.no er hjemmesiden til Quart. Festivalområdet er midt i Kristiansand sentrum og i tillegg går det fetsivalbusser til noen campingplasser som ligger lengere ute. Men om du begynner nå og skal bestille hotellrom tror jeg du skal ha en vannvittig flaks for å få det til. Det meste har vært bortbooka lenge nå. Men en ringerunde skader ikke. Et tips er at det mange private som leier ut husene sine til festivaldeltakere.
Gjest Gjesta Skrevet 3. mai 2004 #7 Skrevet 3. mai 2004 Du snakker som en som ikke har vært der i det siste. De siste 2 årene har det styrtregnet flere av dagene :-?
Felicia Skrevet 3. mai 2004 #8 Skrevet 3. mai 2004 Jeg var der under quarten ifjor..Personlig synest jeg det virker som folk syter for mye..Det var mere sol enn regn! Og når det høljet som verst, varte det heller ikke så veldig lenge... Heldivis har quart-folket tatt hensyn til regnet, så de som vil forbli tørre kan kjøpe regnfrakker... Clea Jeg var der de første dagene da det regnet hele tiden og ble syk resten av uka ( :-? ) fordi jeg gikk konstant våt på beina. All verdens regnfrakker hjelper ikke mot det. Men jeg er enig i at resten av uka var det mye sol på dagene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå