AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #1 Skrevet 15. oktober 2013 Tror dere det er noe i dette? Jeg tror mange menn som raner har komplekser for små peniser så de må ta ut frustrasjonen sin på andre. Anonymous poster hash: d0cf2...233
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #2 Skrevet 15. oktober 2013 Ja, jeg tror ihvertfall at det er en sammenheng mellom høy aggresjon og liten penis. Anonymous poster hash: c87d5...8be
Gjest Eurodice Skrevet 15. oktober 2013 #3 Skrevet 15. oktober 2013 Alle Nokasranerne har bare såvidt synlige, innskrumpede rosinpeniser
Gamerfrue Skrevet 15. oktober 2013 #4 Skrevet 15. oktober 2013 hmm, den store pistolen må jo være en erstatning for noe annet...
Tibbie Skrevet 15. oktober 2013 #5 Skrevet 15. oktober 2013 Nei, det tror jeg virkelig ikke. Det går nok mer på økonomi og oppdragelse. ...Svarte hun uten å være helt sikker på om tråden er ment for gøy eller seriøs debatt
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #6 Skrevet 16. oktober 2013 Jeg synes alle menn som er tiltalt for noe bør vise frem penisen sin i retten, så vi kan få noe skikkelig statistikk på dette. Dessuten bør kvinner slutte å få barn med menn som har små peniser, siden vi produserer samfunnsproblemer med denne dårlige avlen. Anonymous poster hash: 9db3f...ac2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå