Gå til innhold

Melanotan, vurderer og starte.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er seksten år og vil veldig gjerne blir brun, er mye bleikere en de andre venninnene mine og fargen på kroppen er egentlig det eneste som jeg ikke er fornøyd med. Derfor vurdere jeg og begynne på melanotan nesespray.

-Hvor får du kjøpt det? Link?

-Jeg vet allerede noen av bivirkningene (føflekk-kreft, føflekker, kvalme og pigmentflekker) er det noen flere?

-Har du prøvd det? Hvordan funket det for deg?

Anonymous poster hash: 1561c...6f0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte og tilføye at jeg bruker og ta solarium en del, men det blir fort veldig dyrt, pluss at det ikke varer i det hele tatt og går vekk altfor raskt. Selvbruning klarer jeg bare ikke! Blir alltid stygt og skjoldete så det har jeg bare gitt opp.

Skrevet (endret)

Hvorfor er det så viktig å være brun? Du blir på ingen måte penere av å se ut som en polettneger, det ser bare overdrevent og billig ut.

Skjønner ikke hvorfor du vil risikere å ødelegge kroppen din for livet bare for overfladiske grunner? Lær å like deg sjøl, vær så snill.

Endret av Slimproppen
  • Liker 3
Skrevet

øv deg på å bruke selvbruning!

Anonymous poster hash: f66d1...4b5
Skrevet (endret)

Eg veit at du mest sannsynlig ikkje vil ha det svaret eg kjem med no...

1. Stoffet er illegalt, om du vert tatt for å bruke dette kan det få alvorlege følgjer for deg.. Vil du virkelig risikere dette?

2. Kreftrisiko er ingen spøk. Alder er INGEN hinder for å få føflekkreft. Dette er på ingen måte en kreftform du vil ha. Dødligheita her er stor, om kreften har fått spredd seg..

Eg kjenner ikkje deg, så eg kan ikkje uttale meg om du kjeme til å angre..Men frå en synsvinkel til ei som er en del år eldre enn deg, så ber eg deg om å tenke deg om fleire gongar...

Vil du virkelig risikere å få kreft, og andre kjipe ting, kun for å verte litt brunare? Det er heilt ok at du ikkje er like brun, som venninene dine.

Ingen har lik hudtone, og om det er berre hudfargen din du ikkje er fornøgd med, så skal du prise deg lykkelig!

Endret av Emas
Skrevet

Jeg har gjort det. Jeg hadde den verste besvimelsen jeg noen gang har hatt rett etter jeg tok det.

Jeg ble brun skikkelig brun. men det er ikke verdt det.

Anonymous poster hash: a3cf6...0e7
Skrevet

Har du ikke foreldre, TS?

Anonymous poster hash: 6be89...cd1
Skrevet

Har du ikke foreldre, TS?

Jo, det har jeg

Skrevet

Jo, det har jeg

Hvor er de da?

Skrevet

Tråden stenges, da det spørres om hjelp til å bryte norsk lov. Melanotan er ikke lovlig å bruke i Norge.

Irrlys, mod.

• Liker 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...