Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå et vikariat gjennom et bemanningsbyrå. Det varer i 5 mnd til.

Nå er det utlyst en helt lik stilling i mitt team for de trenger flere folk. Som fast jobb. De snakker hele tiden om hvor fornøyd de er med meg og hvordan de ikke klarer seg uten meg. Kan jeg "søke" på denne? :klo: Slik at de kan få noen nye som eventuelt vikar? Føles litt sånn vondt når jeg sitter her som vikar og de søker en helt lik tittel til fast stilling...

Anonymous poster hash: 7713e...e8c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart, alle trenger en fast stilling.

Søk! :) Det verste du kan få er et nei, og da er det jo bare å jobbe videre som vikar.

Skrevet

Men kan jeg heller spørre? Er liksom mine nærmeste kolleger dette her. :)

Gjest tuppesjura
Skrevet

I noen bransjer er de nødt til å lyse ut faste stillinger til tross for at de allerede har en vikar i stillingen som fungerer bra. Søk på jobben, så ordner det seg sikkert! :)

Skrevet

De har jo ikke fortalt meg at den skal utlyses heller. Jeg tror hun sjefen har litt dårlig kunnskap med dette med vikarbransjen, for hun spurte meg om de hadde satt meg avgårde på et annet oppdrag når hun ville forlenge meg etter at jeg hadde vært der halvparten av kontrakten min :fnise:

Men... skal jeg ta en prat med henne først, og så søke? Eller.. skal jeg bare søke? Det er altså min nærmeste sjef, som jeg sitter i møter og er med til daglig som er ansvarlig for den, sammen med mine kolleger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...