Gå til innhold

Kan du melodien til "De nære ting"?  

1. 1. Kan du melodien til "De nære ting"?

• Ja
      26
    • Nei
      21

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du melodien til "De nære ting"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp! Men hvorfor lurer du på om folk kan den? Planlegger du allsang på KG? :wink:

Amarone

Skrevet

Kan varken melodi eller text jag... :-?

Gjest Diddl
Skrevet

Jeg kan den ikke utenat helt på sparket- men hadde jeg fått et par toner så hadde jeg nok fort kommet inn i den... Har jo hørt den kjempemange ganger!

Skrevet

Jepp, melodien kan jeg... men sliter med teksten etter de to første linjene.

Skrevet

Forresten - driver du og skriver sanger til bryllupsfesten, siden du må sjekke om folk kan melodien?

Skrevet

Nei, har ikke engang hørt om den sangen.

Skrevet

Jeg kan ikke si at jeg kan den, nei - i allefall ikke når jeg bare hører navnet på sangen.

Men jeg er flinkere til å huske melodier om jeg har teksten, eller nå¨r jeg får høre et par toner, så kanskje jeg kan den alikevell... ?

Skrevet
Forresten - driver du og skriver sanger til bryllupsfesten' date=' siden du må sjekke om folk kan melodien?[/quote']

Jeg har skrevet sang, og da jeg skulle synge den for søsteren min hadde hun aldri hørt om den melodien....

Jeg trodde det var en sang alle kunne, Kurt Foss og Reidar Bø laget jo rene landeplagen, selvom det er en del år siden.....

Skrevet

Noen som vet hvor jeg finner hele teksten, forresten? Jeg går og nynner denne i hodet hele tiden (etter Jan Werner-konserten), men husker bare det første verset. Irriterende!!

Skrevet
Noen som vet hvor jeg finner hele teksten' date= forresten? Jeg går og nynner denne i hodet hele tiden (etter Jan Werner-konserten), men husker bare det første verset. Irriterende!!

*Tex elsker Jan Werner* *sikle sikle*

:ler:

Skrevet

Jada, den kan jeg og den er nydelig!

Skrevet

Jeg skrev sangen til gubben i bryllupet vårt på den melodien.

Tror ikke det var noen av våre gjester som ikke kunne den.

Skrevet

Den kan jeg ja.(jobber på sykehjem,lærer alle mulige sanger der) Det er skrevet mange "bryllups sanger" med den melodien!

Gjest Anonymous
Skrevet

Den har jeg aldri hørt.....

Dersom du skal bruke en melodi til en egenkomponert tekst er det veldig greit å sørge for at de fleste kan melodiene iallefall.

Skrevet

Kan melodien.. men ikke hele teksten...

Skrevet

Foreløpig halvparten......

Ser lovende ut syns jeg :wink:

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg kan den, syntes den er nydelig og har vokst opp med en mor som stadig trallet på den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...