AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #43 Skrevet 15. oktober 2013 Av de tingene jeg har smakt, er geitost absolutt det verste. Uansett ost, bare det er geitemelk i den. Helt grusomt. Jeg tåler smaken av mye før jeg brekker meg, men geitost har brekningsfaktor for meg. Har aldri spist det frivillig, men har fått det lurt i meg gjennom baguetter og sånt stappet med snøfrisk, og smakt på andre oster som tilfeldigvis inneholdt geitemelk. Skjønner ikke hvorfor noen elsker det, men smaken er som baken.Anonymous poster hash: 353ae...fdf
skyflakes Skrevet 15. oktober 2013 #44 Skrevet 15. oktober 2013 Dressing! Typ Thousand Island... Det syns jeg er så himla kvalmt. 3
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #45 Skrevet 15. oktober 2013 Fiskeboller.... Grøss! Anonymous poster hash: b213d...db2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #48 Skrevet 15. oktober 2013 Vanskelig å nevne bare èn, men tror dressing vinner (eller taper, alt ettersom). Anonymous poster hash: 55e4b...e59
Mermaid Blues Skrevet 16. oktober 2013 #50 Skrevet 16. oktober 2013 Jeg sliter skikkelig med å lære meg å like champignon. Det går greit hvis den er rå (feks i salat eller med dip), men stekt, bakt, kokt etc...ellers takk
Gjest Blomst83 Skrevet 16. oktober 2013 #51 Skrevet 16. oktober 2013 Selleri Edit: Mente stangselleri
mia pia Skrevet 16. oktober 2013 #52 Skrevet 16. oktober 2013 Bacon!! Kan virkelig ikke fatte at folk liker det så godt!
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #56 Skrevet 17. oktober 2013 Selleri er æsj. Men heldigvis dukker det som regel opp i store nok biter til at det er lett å plukke vekk. Har aldri hatt sansen for majones heller, men det er mulig jeg lærer meg å like det etterhvert - fant en eggesalat i ferskvaredisken på lokalbutikken som smaker godt, og der er jo hovedingrediensen majones. Jeg klarer også fint å få i meg ferdigsmurte baguetter med majones på, men velger helst noe annet hvis jeg kan. Cottage cheese har jeg heller ikke skjønt meg på Anonymous poster hash: f647b...431 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå