Gå til innhold

Nevn ÉN matvare

Fremhevede innlegg

Skrevet

Pultost

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av de tingene jeg har smakt, er geitost absolutt det verste. Uansett ost, bare det er geitemelk i den. Helt grusomt. Jeg tåler smaken av mye før jeg brekker meg, men geitost har brekningsfaktor for meg. Har aldri spist det frivillig, men har fått det lurt i meg gjennom baguetter og sånt stappet med snøfrisk, og smakt på andre oster som tilfeldigvis inneholdt geitemelk. Skjønner ikke hvorfor noen elsker det, men smaken er som baken.

Anonymous poster hash: 353ae...fdf

Skrevet

Dressing! Typ Thousand Island... Det syns jeg er så himla kvalmt.

• Liker 3
Skrevet

Fiskeboller.... Grøss!

Anonymous poster hash: b213d...db2
Skrevet

Leverpostei får meg til å gråte...

Skrevet

Vanskelig å nevne bare èn, men tror dressing vinner (eller taper, alt ettersom).

Anonymous poster hash: 55e4b...e59
Skrevet

Jeg sliter skikkelig med å lære meg å like champignon. Det går greit hvis den er rå (feks i salat eller med dip), men stekt, bakt, kokt etc...ellers takk :riste:

Skrevet

Bacon!! :kvalm: Kan virkelig ikke fatte at folk liker det så godt!

Skrevet

Selleri er æsj. Men heldigvis dukker det som regel opp i store nok biter til at det er lett å plukke vekk.

Har aldri hatt sansen for majones heller, men det er mulig jeg lærer meg å like det etterhvert - fant en eggesalat i ferskvaredisken på lokalbutikken som smaker godt, og der er jo hovedingrediensen majones. Jeg klarer også fint å få i meg ferdigsmurte baguetter med majones på, men velger helst noe annet hvis jeg kan.

Cottage cheese har jeg heller ikke skjønt meg på :(

Anonymous poster hash: f647b...431
  • Liker 1
  • 1 måned senere...
Skrevet

Koriander

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...