Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For ca. 2 uker siden dro jeg til frisøren for å farve håret litt mørkere.
Etterveksten min er ganske mørk, og hun insisterte på å farve håret mitt lysere enn min naturlige hårfarve, men mørkere enn det jeg hadde.

Nå er toppen av håret helt gult!!
Jeg finner ikke kvitteringen, men hun lagret navnet mitt og farven på pcn.
Kan jeg gå tilbake å be henne fikse det, gratis?

For altså, gult hår kan jeg lett gjøre hjemme for 80kr istedenfor 1.700 kr!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg klagde på striper som var satt litt ujevnt og har ny (og gratis) time i morgen :)

så gult hår bør være null problem. men mest sannsynlig vil de sende deg hjem med en flaske blåshampoo

Anonymous poster hash: ddeb2...9b7
Skrevet

Klart du kan klage. Det er mykje penger.

Skrevet

Du har god grunn til å klage, egentlig burde ikke frisøren si seg fornøyd med at kunden endte opp med gult hår!

Jeg pleide å stripe håret mitt før, og var kjapp med å klage dersom det ble ujevnt, fargen ble gul osv..De fleste frisører er imøtekommende for sånt. For 1700kr ville i allefall jeg forventet topp resultat!

Anonymous poster hash: 1e7e9...aba
  • Liker 1
Skrevet

Jeg vil ikke bruke noe blå sjampo tull.. gjør bare håret stygt.

Ble ganske irritert å lei meg da jeg kom hjem med gult hår ja, forventet bedre av den prisen der.
Er bare at jeg er så redd for å klage, (svakt gen i familien :fnise: )

Men men.. får krige meg til det da :)

Takk for svar! :blomst:

Skrevet

Et lite tips: hvis man er missfornøyd så klager man der og da, eller de nærmeste dagene etterpå. De fleste jeg vet om har ingen problem med å fikse på en farge/klipp som ikke ble som den skulle, kunden skal jo bli fornøyd. Men kanskje ikke fullt så villig flere uker etterpå, og det har bl. annet med å gjøre at håret har vokst, kunden kan ha gjort noe hjemme som har påvirket resultatet osv.

• Liker 1
Skrevet

Et lite tips: hvis man er missfornøyd så klager man der og da, eller de nærmeste dagene etterpå. De fleste jeg vet om har ingen problem med å fikse på en farge/klipp som ikke ble som den skulle, kunden skal jo bli fornøyd. Men kanskje ikke fullt så villig flere uker etterpå, og det har bl. annet med å gjøre at håret har vokst, kunden kan ha gjort noe hjemme som har påvirket resultatet osv.

Juridisk sett har det ingen betydning.

Anonymous poster hash: b10d1...5f4

Skrevet

Selvsagt skal man få fikset det når man er missfornøyd, men det ser man gjerne der og da, eller neste dag eller to.

Man kan ikke komme ubegrenset tid etter en behandling og kreve ny gratis. Du kan ikke kjøpe en genser og bruke den i 1mnd, vaske den flere ganger for så å gå tilbake og klage på et hull som var der den dagen du kjøpte den.

Skrevet

Du har absolutt grunn til å klage, men jeg er usikker på om hun vil gjøre noe med det når det har gått så lang tid. Du burde sagt i fra før. Får håpe du er heldlig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...