Gå til innhold

Hvilken størrelse er 0?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal for første gang bestille klær fra en utenlandsk side? Jeg er str S. Hva blir riktig å kjøpe da? Str 0, 1 eller 2?

Anonymous poster hash: 65599...400
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Amerikanske? 0 er 32, altså XXS. 4 og 6 tilsvarer S.

Skrevet

Det er fra net-a-porter. Etter 0 så står det 1. Da blir kanskje 0 xs og 1 s?

Skrevet

Kanskje du kan linke til plagget?

Skrevet

Designerklær kommer ofte i veldig små størrelser, så 0 og 1 er sannsynligvis XXS. Jeg ville sjekket om merket har en size guide på nett. :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det står jo størrelseforklaring på den, da.

Edit; samt mål oppgitt i cm, første linken under "size and fit"

• Size 0 = UK 8, 1 = UK 10, 2 = UK 12 and 3 = UK 14
Endret av FantasDick
Skrevet

Aha, engelske størrelser! 1 er S. :)

Skrevet

Takk for svar. Jeg skjønner heller ikke engelske størrelser :P (har aldri handlet klær fra utenlandske sider)

Skrevet

Jeg ser på størrelsesguiden deres at de er ganske store i størrelsen. :klo:

1 er 89 cm over brystet, 70 cm i midjen og 96 over hoftene. 0 er 84 cm, 65 cm og 91 cm.

Skrevet

Jeg er skikkelig i tvil om jeg skal bestille 1 eller 0. Modellen er 177cm og bruker sise 1. Jeg er 165 cm. Kan fint bruke xs, men vil at den ikke skal være trang.

Skrevet

Jeg er skikkelig i tvil om jeg skal bestille 1 eller 0. Modellen er 177cm og bruker sise 1. Jeg er 165 cm. Kan fint bruke xs, men vil at den ikke skal være trang.

Jeg har skrevet målene på størrelse 0 og 1 i innlegget over ditt. Har du målt deg selv? :)

Skrevet

Og når du ser til høyre for feltet hvor du kan velge størrelse, så står det: what size am i?

Klikk på den så kommer det opp en oversikt over hva det tilsvarer i andre størrelser osv.

Skrevet

Takk for at du er behjelpelig Cathrine88. Jeg har aldri målt meg selv før. Men jeg skal kjøpe et målband imorgen. :) Men hva synes dere om jumpsuiten?

Skrevet

Vi har nok veldig forskjellig stil, men den var søt og jeg likte bunnfargen. :)

Skrevet

Har du sett prisen på jumpsuiten? Hadde aldri betalt det der for noe sånt. Hadde ikke betalt så mye uansett hva slags klær det er snakk om.. Men den var ikke min stil heller da..

Skrevet

Synes jumpsuiten var helt ok, men den kunne like gjerne vært fra H&M, hadde ikke brukt så mye penger på et så lite tidløst klesplagg :) Men om du har råd og liker den, så hvorfor ikke?

Skrevet

Jeg har sett prisen ja. Vet den er dyr, men jeg trenger så sårt sommertøy. Skal på ferie snart og blir borte i en mnd. Har ingenting sommertøy. Og jeg finner INGENTING i butikkene..

Skrevet

Jeg ser på størrelsesguiden deres at de er ganske store i størrelsen. :klo:

1 er 89 cm over brystet, 70 cm i midjen og 96 over hoftene. 0 er 84 cm, 65 cm og 91 cm.

Hvor ser du dette? Når jeg ser målene på den playsuiten står det at size 0 er 78 cm (bust), 64 cm (waist) og 102 cm (hip)?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...