AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #1 Del Skrevet 15. oktober 2013 Hei flotte KG-folk, Jeg pleier altid å kjøpe en type fruktig og søt musserende hvitvin på Taxfree Gardemoen, men husker ikke navnet på den. Jeg husker flasken godt da, det er en rosa rose på etiketten, og det henger et glass hjerte på den ellers så mørke flasken. Noen som vet hvilken vin det er jeg tenker på? Ja, jeg vet det er typisk girly vin, men det er den eneste jeg synes er god. Anonymous poster hash: 10549...7a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonka Skrevet 15. oktober 2013 #2 Del Skrevet 15. oktober 2013 Er den så søt at det er en dessertvin, eller er det bare en musserende vin av det søtlige slaget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #3 Del Skrevet 15. oktober 2013 Jeg fant den etter å ha googlet i evigheter, den heter Moscato Bottega. Vet ikke helt hva den er, jeg er så dårlig på vin. Men om du har tips til en eller flere gode hvitvin, så tar jeg dem mer enn gjerne imot. Anonymous poster hash: 10549...7a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #4 Del Skrevet 15. oktober 2013 Jeg fant den etter å ha googlet i evigheter, den heter Moscato Bottega. Vet ikke helt hva den er, jeg er så dårlig på vin. Men om du har tips til en eller flere gode hvitvin, så tar jeg dem mer enn gjerne imot. Anonymous poster hash: 10549...7a5 Moscato er druetypen, nokså søt. Anonymous poster hash: e9348...50c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå