AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #1 Skrevet 15. oktober 2013 Hei alle, Trenger litt råd.. Jobber på en arbeidsplass med hovedsaklig kvinner. Vi har nå fått en ny overordnet (mann) Uansett.. Vi har en arbeidsplass med diverse avdelinger. Jeg har endel kontakter på tvers av disse og det har nå kommet til min informasjon at spesielt ei har hengt seg veldig i måten jeg kler meg på til og fra jobb, og sminker meg.. og har spredd rykter om at jeg gjør dette kun for oppmerksomhet fra den nye sjefen? Når sannheten er den at jeg alltid har sminket meg og kledd meg tilsvarende..Je Jeg vil nødig skape drama på jobb men dama har faktisk slengt med leppa i tide og utide, begynner ærlig talt å bli slitsomt.. Anonymous poster hash: 5070b...beb
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #2 Skrevet 15. oktober 2013 Ts her.. Tittelen er vel noe misvisende.. kom ikke på noe bedre å skrive Anonymous poster hash: 5070b...beb
Redlady Skrevet 15. oktober 2013 #3 Skrevet 15. oktober 2013 Så gå direkte til henne og si at du ikke pynter eller sminker deg for noen spesielle, men at du gjør det for at du skal ha det bra selv. Og be henne også om å spre usanne rykter om dette. Det må jo være lov å gi beskjed!
Adhara Skrevet 16. oktober 2013 #4 Skrevet 16. oktober 2013 Tråden er ryddet for avsporing. Irrlys, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå