AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #1 Skrevet 15. oktober 2013 Som jeg skrev i Ebay-tråden, har jeg kjøpt disse skoene med kattemotiv etter å ha ønsket meg slike en god stund. Dessverre var største størrelse(39) litt små og smale, så jeg får nok ikke brukt dem, og de andre rimelige selgerne på Ebay har bare 39 og mindre Originalene fra Charlotte Olympia er jo selvsagt enda finere, men jeg har ikke anledning til å bruke så mye på enkeltplagg, spesielt ikke sko. Er det noen som vet om bra butikker/nettbutikker som har lignende kattesko? Anonymous poster hash: efad0...b49
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #2 Skrevet 15. oktober 2013 Disse fra ebay er jo litt i samme stil, men har bare str 38 og 39 i disse også.Men kanskje de er bredere? Anonymous poster hash: 2d8e4...1b3
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #3 Skrevet 15. oktober 2013 Foretrekker at utseendet til katten er mer slik som på de jeg valgte først, men takk for tipset Anonymous poster hash: efad0...b49
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #4 Skrevet 15. oktober 2013 Adele skreiv jo i tråden at hun kunne kjøpe de Anonymous poster hash: c2e9b...fce
miramis Skrevet 16. oktober 2013 #5 Skrevet 16. oktober 2013 Skal du selge de skoene siden de ikke passer? PM meg i så fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå