Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte en pc på net on net som ikke fungerte som den skulle, den var utrolig treg, brukte lang tid på alt mulig. Så innenfor to uker etter jeg mottok den sendte jeg den tilbake. Teip/plastikken forran på skjermen var enda ikke tatt av og den var hel og fin slik jeg så det. Jeg har ventet lenge på tilbakemelding fra netonnet og i dag sier de at det er en ripe i lokket sånn at jeg ikke kan bruke angreretten og at den er sendt til service og at hvis d er en feil som går på garantien så dekker de dette??

Jeg syns d er utrolig dårlig service. Ikke hører jeg noe og ikke sier det hvor lang tid dette tar! Jeg er student og er helt avhengig av å ha en pc.

Hva bør jeg gjøre? Må jeg bare finne meg i dette og håpe på det beste?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...