mola Skrevet 15. oktober 2013 #1 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg kjøpte en pc på net on net som ikke fungerte som den skulle, den var utrolig treg, brukte lang tid på alt mulig. Så innenfor to uker etter jeg mottok den sendte jeg den tilbake. Teip/plastikken forran på skjermen var enda ikke tatt av og den var hel og fin slik jeg så det. Jeg har ventet lenge på tilbakemelding fra netonnet og i dag sier de at det er en ripe i lokket sånn at jeg ikke kan bruke angreretten og at den er sendt til service og at hvis d er en feil som går på garantien så dekker de dette?? Jeg syns d er utrolig dårlig service. Ikke hører jeg noe og ikke sier det hvor lang tid dette tar! Jeg er student og er helt avhengig av å ha en pc. Hva bør jeg gjøre? Må jeg bare finne meg i dette og håpe på det beste?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå