Gjest Euforia Skrevet 15. oktober 2013 #2 Skrevet 15. oktober 2013 Siden MAC har begynt å teste på dyr, så eier jeg per dags dato kun ett MAC-produkt, og det er leppestiften Russian Red. Synes den er veldig fin.
laperla Skrevet 16. oktober 2013 #3 Skrevet 16. oktober 2013 1. Mineralize Skinfinish Natural i Light 2. Mineralize Charged water 3. Mineralize Tinted Lip Balm i Sweet tooth 4. Eye shadow i Shale 5. Eye shadow i Omega (til å fylle i bryn med)
OPIgirl Skrevet 16. oktober 2013 #4 Skrevet 16. oktober 2013 Leste et sted at MAC bare tester i Japan. Stemmer det?
Zeroholic Skrevet 17. oktober 2013 #5 Skrevet 17. oktober 2013 Eier bare øyenskygger og concealer fra MAC, så setter bare opp skygger i min favoritt liste! 1. Swiss Chocolate. 2. Antiqued. 3. Dazzlelight. 4. Goldmine. 5. Cranberry.
Gjest Wilhelmine Skrevet 17. oktober 2013 #6 Skrevet 17. oktober 2013 1. Mineralize Foundation (fargen NC15) 2. Mineralize Skinfinish Natural (fargen light) 3. Divine Night Kohl Power Eye Pencil (fargen Orpheus, jeg tror hvertfall det er dette eyelineren) 4.Pro Longwear concealer (tror det er fargen NC15 her også) 5. Zoom Lash Mascara (brun, vurderer å prøve en annen mascara neste gang, synes ikke denne er optimal)
Mermaid Blues Skrevet 20. oktober 2013 #7 Skrevet 20. oktober 2013 Leste et sted at MAC bare tester i Japan. Stemmer det? Er vel "bare" i Kina tror jeg, pga kinesisk lov som sier at kun dyretesting er bra nok. Men, de driver og endrer lovene etter en kjempeaksjon fra PETA i fjor sommer for å innføre testing på bakteriekulturer istedet, så jeg er faktisk litt usikker på hvordan ståa er akkurat for øyeblikket. Til saken: 1. Paint pot kremskygge (Painterly) 2. Mineralize skinfinish natural pudder (light plus) 3. 4 lash vipper 4. Pro Longwear øyenskyggene. Jeg er så forelska i Fresh Flare at jeg får ikke sagt det. Sammen med Humid, Swimming, White Frost og Typographic fra den vanlige øyeskyggeserien er den helt perfekt for grønne smokey eyes=) 5. Dazzle lash mascara Wildcard: Technakohl Liner. Eneste jeg har vært borti som tangerer 24/7-lineren til Urban Decay! Ellers er er jeg utrolig glad i børstene til MAC. 190, 129, 266, 226 og 217 er mine 'must haves'.
Athene Skrevet 20. oktober 2013 #8 Skrevet 20. oktober 2013 1. Kostene- særlig 228, 213, 134, 129, 219, 239 og 109. 2. Pudder - Mineralize Skinfinish. Light Plus som setting-pudder og Lightscapade som highlighter eller som settingpudder på fest. 3. Concealer (undereye) - Select Moisturecover, NW15. 4. Creemsheen leppestiftene 5. Øyenskyggene, men her varierer jeg mellom Mac og mange andre merker. Må understreke at kostene er bortimot det eneste makeup produktet jeg har brukt i flere år, og aldri er `utro`mot. Ingenting annet jeg har prøvd kan måle seg.
Nerine_ Skrevet 21. oktober 2013 #9 Skrevet 21. oktober 2013 1. Kostene- særlig 228, 213, 134, 129, 219, 239 og 109. 2. Pudder - Mineralize Skinfinish. Light Plus som setting-pudder og Lightscapade som highlighter eller som settingpudder på fest. 3. Concealer (undereye) - Select Moisturecover, NW15. 4. Creemsheen leppestiftene 5. Øyenskyggene, men her varierer jeg mellom Mac og mange andre merker. Må understreke at kostene er bortimot det eneste makeup produktet jeg har brukt i flere år, og aldri er `utro`mot. Ingenting annet jeg har prøvd kan måle seg. Har du prøvd Hakuhodo?
Athene Skrevet 21. oktober 2013 #10 Skrevet 21. oktober 2013 Har du prøvd Hakuhodo? Ja, sminkejunkie som jeg er Men foretrekker Mac. Er jo en del personlig smak og behag, og kanskje litt vane.
kills Skrevet 21. oktober 2013 #11 Skrevet 21. oktober 2013 Bruker ikke så mye fra MAC, men er fornøyd med det jeg bruker. Har koster, leppestifter, leppeprimer, concealer (min favoritt) og to øyenskygger (bruker til bryn). Så har jeg også gått over til å bruke falske vipper fra MAC som jeg er flink til å rense for mascara og lim etter bruk, brukt samme par siden august men de tok kvelden natt til søndag.
hufsa! Skrevet 26. oktober 2013 #12 Skrevet 26. oktober 2013 Øyenskyggene,pro longwear concealer,mineralize moisture foundtion,kostene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå