Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp meg, saken er som følger, min forlovede og sammboer er innlagt på psykiatrisk senter, og kommer hjem om ikke så lenge, problemet er at hun føler jeg ikke har vært der nok for henne gjennom den siste perrioden hvor både kommunisjon og tillit har sviktet for oss begge, jeg har gjentatte ganger spurt om vi skal ha fast ringetid eller lignende for og holde kontakten men det er aldri blitt tatt imot.
Vi har kranglet mye i det siste men det har roet seg litt nå, men jeg er bare så usikker for tiden, jeg har en kamerat som har flyttet inn til meg nå i nyere tid grunnet at han ikke har et trygt sted og bo, noe som også ble et problem med min forlovede når jeg tok det opp, og hun vil også ha meg ut av leiligheten vår som vi betaler 50-50% på. Nå de siste dagene vil hun derrimot at jeg skal bli her men meg og min kamerat har alt begynt og se etter leilighet utenbys siden alle våre problemer ligger i denne byen, stemmningen er bare ikke bra på noen side.
Mens jeg ukentlig har prøvd og komme frem til løsninger har min forlovede vært på fest og besøk hos sin ekskjæreste.
For en drøy uke siden mistet jeg appåtil jobben og avventer svar fra NAV fortgående angående kommende inntekt, men anser ikke dette som et problem for øyeblikket.

Tusen takk for alle serriøse tilbakemeldinger :)

Anonymous poster hash: d9554...19e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke aksepter at hun går frem og tilbake. Si fra at enten bor dere sammen eller så flytter du ut. Snakk med henne og få en løsning. Vil hun ikke samarbeide, vet du hva du skal gjøre... Det skal to til for å få et forhold til å fungere, og da må man finne løsninger sammen og se hverandre og hjelpe hverandre. det skal ikke bare gå en vei. ville hun kaste deg ut`? hvorfor, har hun en spesifikk grunn for det?? Snakk med henne .. Vil hun ikke, så flytt

Anonymous poster hash: 7d85c...076
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...